be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Thursday, August 29, 2013

Spagetthi Ala Puan Stilla

hehehehehe..
actually mesti ramai dh tahu mcm mana nk buat Spagetthi ni kan...smuanya guna bahan instant je...Senangggg!
tapi,,aku ni pulak baru je 1st time cuba buat sendiri..hikhik..
almaklumla,,aku ni memang jarang masuk dapur..sekali sekala bila mood nk masak tu datang,,menjadi jugak la percubaan aku...


amacam??
nampak sedapp x?hihi
aku buat ikut bahan-bahan cadangan dr My Very Good Friend..
Puan Stilla..
hehe..kalau nk jenguk blog dia,,klik je link ni
-->> http://stillaroyazrie.blogspot.com/

ok..meh aku share bahan-bahan apa yg aku letak dlm Spagetthi aku ni..semuanya instant mix je..boleh dapat kat mana-mana shopping mall...asalkan RAJIN je nk buat..hihi

1.Instant Spagetthi

2.Prego Instant Sauce "3 beradik"




3.Perencah Sos Maggi Spagetthi Bolognaise



4.Mushroom 



5.Nanas



6.Daging Kisar (Terpulang la nk ayam or daging)


7.Beberapa ulas bawang putih

itu je la bahan-bahan yg diperlukan...
cara buat,,
rebus instant Spagetthi..sambil tu,tumis bawang putih & daging sampai daging betul-betul masak..lepas tu masukkan perencah Maggi tu..gaul sampai sebati...lepas tu baru la masukkan Prego "3 Beradik" dan bahan-bahan yg lain tu...biarkan sekejap dan SIAP!!huuhuuuhu
boleh hidangkan & makan..
kalau nak lebih sedap,,taburkan grated cheese kat atas sebelum makan....NYUMMYYY


No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers