be my Followers

klik klik klik

Wednesday, September 4, 2013

miss them very much..


hampir setahun dh anak-anak buah aku tak balik Kuching...
SANGAT-SANGAT rindu kat dia orang ni...yg kecik tu sekarang dh pandai berjalan dh pun...
last aku jumpa dia Januari lepas..itu pun masa tu kami sefamili yg pegi jenguk dia orang kat Melaka...masa tu dia belum pandai berjalan lagi...masih merangkak...

hari raya lepas adik aku (mak dia orang) hantar gambar anak-anak buah aku...cukup la untuk melepas rindu sikit...





tunggang langgang je gambar yg adik aku hantar ni...hihi...
CUTE je dia pakai baju kurung kan....geram aku nk peluk cium je budak kecik ni...
abang-abang dia masih jugak macam tu....masih terserlah kenakalan dia orang...rinduuuuu giler dgn telatah mereka semua...

sekarang aku tengah intai-intai tiket flight..mana tau ada offer..dpt jugak la nk pergi melawat famili adik aku ni...melepas rindu kat anak-anak buah aku yg makin membesar ni...harap-harap ada la tiket offer..huhu

No comments: