be my Followers

klik klik klik

Saturday, December 18, 2010

cinta ini memBUNUHku!!


salam & selamat mlm u all...

entry ni aku nk luahkan perasaan aku...
kalau simpati kat aku..
baca je la luahan ati aku ni..
kalau x suka..
just ignore entry ni k geng2...
hurmmm...



salahkah kalau aku ni mencintai seseorang tu dgn sepenuh hati???
penah jugak aku dgr org kata x baek kalau nk cinta sepenuh hati....
tp,,nape???
bkn ka itu yg setiap hubungan perlukan..
hmmm

aku ni penah la ada pengalaman bercinta beberapa kali..
stiap pengalaman tu ada jln cerita yg tersendiri...
tp,,ada persamaan jugak..
nk tau apa persamaannya??

bila hati aku ni dh seikhlasnya mencintai org tu..
org tu msti x ikhlas kat aku....
mcm2 la yg jd...
ada yg just nk ambik kesempatan atas kebaikan aku kat dia org...
wujudnya org ketiga pun penah jd punca hubungan aku sebelum ni gagal..
arghhhhhh...!!!!

tension betul la....
sekarang pun aku tengah problem ngn BF aku...
adusssss.....
x habis2 dugaan datang melanda..

tp,,,aku sgt2 la bharap hubungan aku ngn BF aku yg sekarang akan berakhir dgn hepi ending....
aku x nak gagal lagi...
ya allah..
berilah aku kekuatan utk menghadapi segala ujian yg kau berikan ni...
ikhlaskan la hati kami utk mencintai satu sama lain....
aminnn...



p/s :
maaf..
entry ni mode jiwang...
tp,,serius..
aku mmg tgh bengong n tension sekarang!!! 
uwaaaaaaaaaaaa...

7 comments:

Ietams said...

mesti mood tak best ajekan..
tabahkan hati yer dik..

Erina Asmawani said...

what ever happen, be strong ok dear.
Dont despair and never lose hope, coz Allah is always by ur side ;)

peaNut said...

ietams ~ hurmmm..cmtu la akak..mmg xda mood lgsg skrg..thanks ye 4 support yg akak beri

peaNut said...

erina ~ insyaallah...

Lizzie Yasmin said...

sabar jer lar peanut, itu jer mmpu aku cakap... sabar - sabar dan sabar... itu adalah ubat , itu juga adalah racun .. cuma cara mcm mn kau kawal sabar itu...

peaNut said...

lizzie ~ ye la..hope berbaloi la sabar ni...hope everything will be ok soon...

Yana@Nana said...

salam peanut.. hrm sabar yer..setiap yg terjadi kadang2 tu tuk menguji,tapi ada juga tuk beri kita petujuk berhati2,mmg tak salh mencintai sepenuh hati.. tapi jgn lupa setiap yg u nampak sempurna ia tak seperti yg u fikirkan..setiap manusia ada dugaan, sbar lah ye hadapi dugaan yg tenang,mmg berat tuan badan mghadapi dr kita menasihatkn,tp pasti ada keindahan yg tuhan selitkan dlm setiap dugaan yg diturunkan.percayalah