be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, September 7, 2011

kalau hujung jari2 terasa kebas apa maksudnya?

salam u all...
persoalan kat tajuk tu main2 kat dlm otak aku ni sejak ptg tadi...
sbbnya aku rasa kebas pada hujung jari2 aku time aku tgh wat keja siang td....
tambahan plak,,,tgh hari td dada aku rasa sesak semacam je....


so,,aku decide mlm ni aku nk wat research pasal persoalan ni...
kalau aku dh dpt maklumat nnti aku akan share kan dgn korang ya...
maybe aku akan share kat blog INFORMASI WAJIB DI KONGSI...
blog tmpt aku share segala ilmu yg aku penah baca...

kalau aku dh update info pasal ni aku akan update kat sini jugak ye..

2 comments:

Unknown said...

takut tngk jari tue...!!!

peaNut said...

hehe..tu sebenanya gmba SABUN yg d ukir jd bentuk jari...curi dr encik google..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers