be my Followers

klik klik klik

Thursday, April 5, 2012

dayang nurputrisharfisya

salam semua....
entry kali ni aku nk INTRODUCE seseorang kat korang...huhu
hehe..
ANAK BUAH PEREMPUAN aku yg pertama... :)


DAYANG NURPUTRISHARFISYA
amboiii!!nama susah bena nk d sebut...hhuhu...


tengokk pipi dia...
GEBU...
tu yg buat aku geram....slalu cium pipi dia yg gebu tu...


hah..yg ni pulak gmba dia tidur bersama BODYGUARD2 dia...hihi
siapa lagi kalau bukan abang2 dia...
dahsyat betul pose dia org ni tidur kan....

adik aku dh ada 3 org anak...
kalau bagi aku dh cukup lengkap dh tu....
AKU??
haha...bila la agaknya nk ada anak kan..kawen pun belu gatal pulak nk pk pasal anak...hohohohoho..
malas la nk pk dulu..
dh sampai jodoh & masanya nnti ada la kan..kalau dh xda nk wat mcm mana..
aku REDHA :) 

4 comments:

Ietams said...

Comel,
Mmg betul la.. Susah sket nak sebut namanya tu

peaNut said...

heheehe..itulah pasal...mak ayah dia kasi nama yg susah sebut..huhu :)

Erina Asmawani said...

cutenyaaaa! geram mek nangga pipi nya !

peaNut said...

pipi yg selalu kmk cium ya...gerammm~