be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Monday, May 28, 2012

Tips-Tips KEKAL maju dalam bisnes

salam isnin semua..
aku malas la nk update panjang lebar..
juz nk share ngn korang beberapa tips untuk KEKAL MAJU dalam bisnes yang diceburi..

almaklumla aku ni kan ada jugak la melibatkan diri dalam bisnes KECIL-KECILAN..
so,,alang2 aku dh baca tips-tips ni...aku nk SHARE kan kat blog aku ni untuk PENGETAHUAN KITA bersama...
untuk info korang semua,,TIPS-TIPS yg aku share kan ni adalah tips-tips yang DIAMALKAN OLEH KAUM CINA terutamanya...
mereka mmg terkenal dgn KEMAJUAN dalam bidang bisnes ni kan...
jadi,,kita haruslah mencontohi mereka..


aku harap kita sama2 la cuba tips-tips ni & lihat hasilnya nanti...
x RUGI mencuba.. 
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers