be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Friday, March 9, 2012

1st pic with MY OWN watermark... ♥

salam petang semua....yeayyyyy
ari ni hepi lagikkkkkk...

malam td tengok blogger yg FAMOUS nih update status dia kat FB..
dia cakap dia tengah carik idea nk blaja buat watermark...
apa lagi,,,aku dgn poyonya try la gurau2 ngn dia mintak dia buatkan satu utk aku....
"..bisa di atur...." komennya kat status tu...hihi

tapi,,xsangka pulak pagi ni dh siap pun watermark tu...
and dia dh post kan kat wall fb aku....
yeayyyy...
aku sgt suka....sgt2 melambangkan aku & my blog...

meh tengok my 1st watermark...


dannnnn...
inilah 1st pic aku yg guna watermark sendiri...


thanks so much to Zie Madini utk watermark yg cantek ni..
she is the owner utk blog Zie's Madini's Territory
(klik link utk melawat blog dia)

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers