be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Thursday, March 8, 2012

kiut miut Lace Bow & Stripe Bow



salam petang...
macam mana hari anda??
happy x dengan pengumuman PM kita pagi tadi....heeeeeeeee~~
aku NO KOMEN je ttng pengumuman tu...
syukur je la coz at least adala juga bagi kenaikan...thanks PM :)

yang happynya hari ni...
yeaaaayy aku dpt gift yg kiut miut...
korang sure nk tengok kan???

taddaaaaaaa......



cantek kan....
ni hasil tangan daripada Puan Stilla kita...super duper cantek....
aku sgt2 suka especially yg kaler kuning tu....

actually aku order kat dia then janji nk bayar payday nnti...
alih2,,,dia kasi kat aku as gift...
aku apa lagi...berBUNGA2 la hati & perasaan....muahahahhahaha
pasni leh la aku tolong promote kan hasil tangan dia ni kat kazen mazen aku....

ok,,kalau korang berminat nk order BOW yg kiut cam aku ni...ceehhhhhhhh
boleh la hantar order kat facebook ONLINE SHOP aku...drop je order kat wall page Missbean's Shop tu..cakap yg u all berminat nk order..then aku akan bagi tau kwn aku tu utk contact FB korang...

klik sini untuk post order kat wall Missbean's Shop ye -->> ORDER HERE :) 

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers