be my Followers

klik klik klik

Saturday, May 11, 2013

Dejavu yang menyentuh Hati~




Dejavu by Shila Amzah...

lagu ni sangat touching la....setiap kali dengar rasa mcm sebak je..
mungkin sebab terlalu menghayati lirik nya kot..huhu
kalau tengok komen2 kat Youtube pun memang ramai yg suka lagu ni...semuanya rata2 mengatakan yg lagu ni best & menyentuh hati...aku pun setuju...

Shila Amzah is one of my Favourite singer...
suara dia memang sesuai sangat la dengan lagu ni...
ermmm,,,kalau nk ikutkan lirik lagu ni,,mcm sesuai sangat jugak la dengan kisah percintaan Shila Amzah dengan bekas buah hatinya Sharnaaz Ahmad tu kan...huhu
kesian dia orang,,mungkin bukan Jodoh..

hope Shila akan terus bangkit sebab dia ni memang antara penyanyi wanita terbaik kat Malaysia ni...
all the best to her!! ;)

No comments: