be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Thursday, May 16, 2013

Diakah Jodohku?




salam..
masalah demi masalah berlaku dalam my ♥ story...hurmmm

sabar,,sabar,,sabar...
itu je yg aku mampu lakukan buat masa ni...
aku benar2 dh buntu akal..nk teruskan atau x hubungan ni..
tp,,aku sangat sayangkan hubungan ni..
hampir 4tahun kami bersama...
terlalu banyak suka dan duka kami dh lalui bersama....mcm mana aku nk biarkan hubungan ni terhenti setengah jalan sahaja..oh TIDAK!

aku biarkan perasaan bercmpur baur ni berlalu seiring dengan masa yg berlalu...
dengan harapan,,Allah akan tunjukkan jalan yg terbaik untuk kami...

Ya Allah,,
Jika dia adalah jodohku...maka Engkau dekatkanlah kami...
Jika dia bukan jodohku...maka Engkau jauhkanlah kami...
Semoga Engkau memberikan aku petunjuk untuk menghadapi cabaran ini...
Aminnn...






No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers