be my Followers

klik klik klik

Tuesday, April 5, 2011

ramalan, keputusan & komen peribadi aku la..

ABPBH 2010 dh pon selesai  2 mlm yg lepas kan..
sekarang tba masa utk kita komen mengomen plak..
tp,,,nk d ingat kan sblm korang baca lebih lanjut entry ni..
smua yg aku tulis ni adalah pandangan peribadi aku je eyh...huhu
xda kena mengena dgn yg hidup @ yg dh mati...


 jom imbas semula kategori-kategori yg d pertandingkan utk ABPBH 2010...


aku terus list kan ramalan aku sblm ABPBH 2010 berlangsung & komen aku ttng keputusan sebenar yg telah d umumkan mlm tu..hehehehe
saja je nk wat analisis sendiri ni..

:
:
:
:
:

PENYANYI LELAKI POPULAR
ramalan aku --> FAIZAL TAHIR
keputusan sebenar ~~> Faizal Tahir
komen aku :: xyah komen la ye...mmg aku minat dia...n mmg aku seronok bebenor dia dpt menang mlm td...hehehe....i like FT!!

PENYANYI WANITA POPULAR
ramalan aku --> YUNA or STACY
keputusan sebenar ~~> Yuna
komen aku :: mmg dh agak dh...tp,,,kalau Siti Nurhaliza masih bertanding...rasanya kempunan la Yuna nk dpt anugerah ni..hehe

ARTIS DUO/BERKUMPULAN POPULAR
ramalan aku --> meet uncle hussein & black
sbb suara black mmg power la...lagipun dia org pon menang tmpt kedua AJL aritu kan..huhu
keputusan sebenar ~~> 6ixth Sense
komen aku :: aku rasa maybe sbb lagu dia org ni banyak d gunakan jd soundtrack utk drama bersiri kat tv kot...jd telinga kta ni kalau dh hari2 dok dgr bnda yg sama..maka akan hafal & mula la jatuh cinta ngn lagu2 dia org ni...tu pendapat aku la...sbb tu la dia org leh menang kot...

PENYANYI NASYID POPULAR
ramalan aku --> RABBANI
aku ramalkan dia org menang sbb aku rasa mmg dia org pon yg akan menang...tp,actually,,aku prefer utk dgr lagu2 dr kumpulan Hijjaz & Mirwana berbanding lagu2 dr Rabbani nih...
keputusan sebenar ~~> Rabbani
komen aku :: hurmmmmm,,,xtau la nk komen apa...mmg rezeki dia org kot...

PELAKON TV LELAKI POPULAR
ramalan aku --> SHAHEIZY SAM or AARON AZIZ
keputusan sebenar ~~> Remy Ishak
komen aku :: hah!!kategori satu ni la aku agak x berpuas hati....hurmmmm..aku rasa kalau nk banding Remy Ishak....Fizz Fairuz lagi ok kot...huhu...sorii ye peminat2 Remy...
PELAKON TV WANITA POPULAR
ramalan aku --> LISA SURIHANI or SCHA ALYAHYA
keputusan sebenar ~~> Fasha Sandha
komen aku :: hmmmm,,,ok la jugak tu...x d nafikan cik Fasha kita ni mmg pandai berlakon..kira layak gak la pegang title paling popular nih...

ARTIS BARU LELAKI POPULAR
ramalan aku --> SHAHZ JASZLE
sbb muka dia byk klua tv la skrg...tambahan plak hangat gossip dia ngn Maria Farida aritu kan..huhu
keputusan sebenar ~~> Shahir
komen aku :: aku rasa la kan...ni smua penangan pengundi2 Shahir masa kat AF dulu ni...mereka masih setia mengundi Shahir..Shahir ptt bterima kasih byk2 kat dia org nih...plus suara & penampilan Shahir mmg leh mencairkan pompuan2 kat luar sana tu..

ARTIS BARU WANITA POPULAR
ramalan aku --> YUNA or STACY
sbb aku pilih dia org berdua ni...??
Yuna mmg terkenal dgn keunikan muzik dia..mmg talented la minah ni..
Stacy plak,,slalu masuk tv dh skrg ni...dan persembahan yg dia buat xpenah mengecewakan peminat2 dia...
itu yg aku rasa la...
tp,,,,
keputusan sebenar ~~> Ana Raffali
komen aku :: mgkn kemenangan Ana dlm AJL yg lepas membantu kemenangan dia dlm ABPBH kali ni...tp,,,not bad gak la dia ni kan...cute lagi tu..ehehe
satu lagi mungkin lagu KALAU BERPACARAN jugak menyumbang jasa utk kemenangan Ana kali ni...
ARTIS KOMEDI LELAKI POPULAR
ramalan aku --> ZIZAN
keputusan sebenar ~~> Zizan
komen aku :: mamat ni mmg lawak la....x di nafikan...tp kalau d gandingkan dgn Johan lagi meletoppp...mantap la kau Zizan

ARTIS KOMEDI PEREMPUAN POPULAR
ramalan aku --> NOORKHIRIAH or DIDIE ALIAS
keputusan sebenar ~~> Noorkhiriah
komen aku :: mmg patut dia menang...lawak slumber je...serba boleh la Noorkhiriah ni..apa2 watak pun dia leh bawak dgn berkesan...kagum kat dia..

PELAKON FILEM LELAKI POPULAR
ramalan aku --> SHAHEIZY SAM
keputusan sebenar ~~> Shaheizy Sam
komen aku :: derr,,,u mmg terbaik la derr...i lurve u...haha...keputusan kategori ni aku paling suka...ahaha

PELAKON FILEM WANITA POPULAR
ramalan aku --> LISA SURIHANI or MAYA KARIN
keputusan sebenar ~~> Lisa Surihani
komen aku :: mmg dh d jangka...Lisa ni kan ramai peminat....x hairan la kalau dia leh menang...plus dia ni mmg SUPER DUPER cute la....suka tgk muka dia tau..
PENGACARA TV LELAKI POPULAR
ramalan aku --> PAK NIL
keputusan sebenar ~~> AZNIL HJ NAWAWI
komen aku :: mmg paling layak la...Pak Nil mmg belum ada tandingan bagi aku buat masa sekarang...

PENGACARA TV WANITA POPULAR
ramalan aku --> FARA FAUZANA
keputusan sebenar ~~> Fara Fauzana
komen aku :: Fara mmg disukai smua peringkat umur...Fara pandai jaga tingkah laku dia...pakaian Fara sentiasa terjaga..jarang tgk dia pakai pakaian yg leh menyakitkan mata memandang...she is super SWEET!!luv u FAFAU!!
PENYAMPAI RADIO LELAKI POPULAR
ramalan aku --> FAIZAL ISMAIL
keputusan sebenar ~~> Faizal Ismail
komen aku :: gandingan paling ideal Fafau...lawak slumber je FBI ni...suara pun mmg komersial...mmg ptt menang...Pak Nil pun lum leh lawan si FBI ni kalau kategori ni...

PENYAMPAI RADIO WANITA POPULAR
ramalan aku --> FARA FAUZANA
keputusan sebenar ~~> Fara Fauzana
komen aku :: Fara mmg berpeluang besar utk menang...sbb mcm yg aku kata td...peminat2 Fafau ni terdiri drpd pelbagai peringkat umur...tp,,dlm masa yg sama..Fafau mmg layak menang disebabkan bakat dia menghiburkan org...mmg pandai Fafau ni...


ANUGERAH BINTANG PALING POPULAR


 SHAHEIZY SAM
komen aku :: utk kategori paling besar ni aku x dpt nk ramalkan sapa2...entah...kosong fikiran aku bila pk ttng kategori ni...sekali Shaheizy Sam yg menang...huhu...aku setuju je la...sbb aku pon suka dia...hahahahah..

Tahniah la Sam...
u mmg layak la derrr!!!
taun lepas mmg byk filem yg dilakonkan Sam meletooopppp kat pawagam...
so,,aku berpuas hati la dgn kemenangan dia...


ok,,dh habis dh kategori yg nk aku ulas...haha
korang plak cmne??
puas hati??
or x puas hati???



p/s :
menyelit ckit ni...
make up mlm tu datuk CT yg sponsor kan???
mcm ok je la kan?
juz agak shining ckit la muka artis2 kta mlm tu...hehe
tahniah gak la kat datuk CT..

8 comments:

syairahmohdanuar said...

aww..suka gila sam nie.freaking cute!! >.<

eh, ramalan awk byk jugak betol.hehe

:-: LilacMessy :-: said...

wehuuu penut ~ mishu la.. sori sbb aii lame tak masok sini..


p/s; @@ layout baru :)

peaNut said...

syairah ~ ehehe..itu la pasal...xsangka gak ramalan byk yg betul..apepun..sam mmg best la

peaNut said...

messy ~ ehehe..layout baru...tp,,tersame plak ngn messy punya..huhu

nabilah_2908 said...

tak berapa setuju bila Ana Rafali dpt.. tah apa yg best tak tau lah...

jom ke APA KATA HATI pulak ;
BLOG REVIEW : LIFE JOURNEY - DILLA ADY

peaNut said...

nabilah ~ yup...peanut pon x jangka yg ana akan menang..tp rasanya penangan KALAU BERPACARAN jugak yg bantu dia naik kot..

lady XOXO said...

wahhhhh siap wat review lagi nie..

tapi FAFAU la bagus kan.. tertib ja dia tue.. bertuah saper dapat..

tapi paling suka cik lisa ler..

n pak usop rock

peaNut said...

lady XOXO ~ hehe..saja je nk bagi pendapat sendiri pasal ABPBH ni..hehe..yuppp,,,setuju sgt part Pak Usop ROCK!!!suka sgt2 kat dia..