be my Followers

klik klik klik

Sunday, April 24, 2011

siann dia..nangis la plak..huhu

selamat tengah mlm u all..
hehe
tba2 mood nk menulis entry dtg...
smua ni gara2 aku geram tgk konsert akademi fantasia musim ke 9 mggu ke 3 tadi...

1st aku frust sbb Amir di gugurkan...
sian dia..
aku rasa budak amir tu belum dapat lagu yg sesuai la..
sbb tu dia xdpt nk serlahkan diri dia d antara pelajar2 lain tu...
tp,,nk wat cmne kan...
keputusan dh d buat..
AMIR DIGUGURKAN!

2nd plak,,aku frust sbb Fir x di serap masuk...
arggggghhhhhh!!!


frust yg teramat....
kenapa la si Hazama tu plak yg dpt...
sedangkan dia dh jd penyanyi kan???utk kumpulan MUH aritu??
kalau aku silap info plz forgive me k..
sian Fir...menangis plak dia masa d umumkan yg dia x d serap ke akademi...
so cute!!!!!~

xpa la Fir...
maybe bkn rezeki awak kat AF...
cuba lagi kat lain pertandingan ye...huhuhu

5 comments:

Anonymous said...

benarrrrr kata dirikk
ghunnnnn2 jak tangisnya....uhuhuuu

mr.F said...

betul...lebih setuju kalau fir masuk...astro rugi sebab mase depan budak tu ade...muke ade, market la..suare pun ade...hazama..just a recycle thing...aku rase hazama tak dapat kekal lame sebab sape je minat...

Ardini Humaira said...

bukan rezeki dia ;)

fyna said...

alalala..xde rezeki la tu..hehe xpe kita tengok ok ke x diorang nyanyi nanti

peaNut said...

huhuhuhuhu...kta smua sama2 tggu n lihat je la nnti mcm mana psembahan mereka yg d serap masuk ni....