be my Followers

klik klik klik

Wednesday, November 16, 2011

pinky la babe!




salam petang u all..hihi
sekarang aku tgh sengal...boring xtau nk wat apa...tba2 tengok jam tangan g-shock adik aku...

teringin plak nk try...kehkehkeh...terus je snap pic pakai g-shock yg pinky ni..hihi...
amacam??
sesuai x tangan aku pakai jam ni?

kalau tanya kat aku...aku cakap nmpk ok je...kiut...hehe

tp,,kaler pink tu la yg wat nmpk x brapa nk sesuai kan kan kan...
lama dh aku x beli & pakai jam...rasa janggal je kalau pakai jam..
xtau la nape...hihihihi

agak2nya kalau ada org kasi hadiah jam or dlm bahasa yg lebih mudah nk faham,,kalau org kasi free baru la aku pandai nk pakai jam kot....heeeeee

hahahaha...cukupla smpai sini entry sengal aku nih...hehe..
dadaaaaaaa!!
posted from Bloggeroid

2 comments:

Ietams said...

nampak comey remaja gitteww

Aleeya (Yaya) said...

hehe jam itu comel..dlu2 masa bujang kak yaya ske sgt jam Baby G...ske pkai jam besor2 gak masa muda2 dulu la hehehe