be my Followers

klik klik klik

Wednesday, September 1, 2010

pejam celik pejam celik.....

salam u all..
lama dh aku x update blog aku ni..
viewer jgn kata la...mmg menurun sgt2..
hurmmm

byk cerita nk kongsi kat sini sebenarnya..
tp masa terhad sekarang...
bz ngn keja...lagipun kat umah dh x leh nk online...
mcm2 je halangan...

pagi tadi aku masuk ofis..
start ke ja cam biasa...
tiba2 aku rasa terkejut plak...
hihi..
masa menulis tarikh kat dlm manifes aku...
aku baru perasan..
rupanya dh masuk september laaaa....




selamat datang wahai bulan september...
x terasa masa berlalu dgn cepat..
hurmmmm...

apa la agaknya dugaan2 yg akan kigta tempuhi nnti kan...
hope segalanya berjalan lancar...
aminnnn...





p/s :
dh masuk september..
maksudnya tggal beberapa hari lagi nk raya...
alamak..
baju raya aku lum siap2 lagi..
x raya la aku taun ni....
uwaaa...

8 comments:

~♥ iella ♥~ said...

welcome back Peanut stlh lama x update blog..tapi kami masih menunggu..

Bln September maknanya kita dah nk Qaya....!!!

ardinihumaira said...

dekat dah 2011... huhuuuu naik umo lah kita

* mEsSy * said...

gimme five.. messy pown ta borong pa pe lagik.. uwwwaaa..

peaNut said...

iella ~ tengkiu dear sbb mengalu2 kan kembalinya peanut update blog ni..hehe...rasa syok sendiri plak bila baca komen iella ni..huhu

peaNut said...

ardini ~ betul sgt2 tu yunk...bertambah lagi umo kita..huhu

peaNut said...

messy ~ hehehe....tggu last minit baru nk sibuk prepare semua kann..hihi

pakcikLie said...

singgah sekali sekala xpa..tinggalkan komen semoga persahabatan maya diteruskan..salam ramadan.

AngahSayang2314 said...

peanut memang kejap jer masa berlalu sekejap jer dah nak raya kan???