be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Friday, February 25, 2011

i'm taking back my word..


salam 1 malaysia u all..
heeeee..
semangat nih...
pagi2 dh cakap omputeh...hahaha
xtau la betul ke x tajuk entry aku tu..main hentam jerr..



word apa plak yg aku nk tarik balik nih?
hurmm,,korang dh baca entry aku sblm ni x??
pasal aku nk wat rombakan besar-besaran kat blog2 aku...
kalau korang blum baca..

aku cadang nk delete 2 lagi blog sampingan aku selain blog yg ni...
aritu aku dh delete blog MR.BLACK..
(klik link utk baca entry berkenaan)

mengenai blog yg lagi satu..
dulu blog ni aku nama kan blog SAYA NAK TAHU..
tp,,semalam aku dh tuka nama blog tu..


aku gantikan dgn nama INFORMASI WAJIB DI KONGSI..

blog yg ni aku rasa aku x jadi nk remove..
haaa,,ni la yg aku maksudkan aku nk tarik balik my word..
nk tau sbb nya??

aritu aku dok klik2 la kat website nuffnang..
aku tgk bahagian analytics utk blog INFORMASI WAJIB DI KONGSI ni..


ramai gak yg search info kat blog ni..
so,,aku jd sayang la plak nk remove..
jd,,aku decide aku nk biar je blog tu terus bernyawa...
huhu...

korang kalau free jenguk2 la kat sana ok..
blog tu kebanyakan nya utk aku bkongsi info2 yg aku ada buat research n utk share ilmu...
so,,xrugi kalau korang wat blogwalking kat sana...

selamat berblogwalking!!~


p/s :
kalau sudi...
follow le blog tu ye..
hehe..
di dahului dgn ucapan tengkiu..

4 comments:

Stilla Royazrie said...

hehhe...peke pa hal tek..duhal hal delete blog ya duhal..hehhe

peaNut said...

stilla~hehe..ya la tek mem...

Yaya said...

wah byknye blog...

peaNut said...

kak yaya~ mana ada byk..baru je 2..hehe

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers