be my Followers

klik klik klik

Sunday, February 27, 2011

muka ayu,,tp sayang,,,

salam petang mggu utk u all smua..
aku nk share satu video best ngn u all..

vdeo sorang minah ni..
dia memperkenalkan dirinya sbg Cik Shida Dari Parit..
bagi aku muka dia boleh tahan tau..

tp,,itulah..
perangai cam pelik je la minah ni...
korang tgk vdeo yg aku share kat bawah ni...


ni baru satu..
ada byk lagi vdeo yg sama waktu dgn vdeo ni dia upload kat YOUTUBE...
hmmm,,,,xphm la knapa dia wat cmni..
maybe sekadar nk menghiburkan diri kot..
haha..

haa..ni ada satu lagi vdeo dia..

korang layan la vdeo ni ye..
jgn lupa tgk koleksi2 vdeo dia yg lain...
aku rasa cam nk ketawa pun ada..
naik meluat pun ada tgk minah ni..

apa2pun..
LAYANNNNNN~~!



p/s :
huhuhuhu...
mtk maaf la kalau entry ni menyentuh hati sesiapa ye..
aku sekadar nk bkongsi bahan hiburan je..

12 comments:

fyna said...

haha fyna suka tengok dia dulu..lawak gila..active bernyanyi lagi ke dia skrg? haha

AngahSayang2314 said...

cerita cikgu shida dah lama da.. ari tue masuk lagi kat tv9 fbi jd host nyer.....

Syazwan VL said...

hehehehe....dia memang superb...kene tang lagu yang bole pandang2 jgn pegang2 tuh lg lawak....3 watak skali dia bawak......kira superb la tp maybe dia ade short wire la.....ape pun...layaann...zaaass.....watchaaa....

saya_arief said...

huhu.
xpenah tengok ag vid dye.
:D

kaChaNG_dEwa said...

Aiyarkk..chantek menarik tertarik ko memang da b0omb.huhuu..

Erina Asmawani said...

hehehe..cikgu shida ni mmg funny! paling x tahan video kalau berpacaran dia tu..lawak sgt!

peaNut said...

fyna~peanut baru tau pasal dia ni...aoyaiii..ketinggalan betul la kan..huhu

peaNut said...

angah~sampai masuk tv ker angah...peanut xtau pon

peaNut said...

syazwan~ye lakot...kalau x short wire nape sanggup wat aksi2 cmtu kan kan kan

peaNut said...

arief~kalau xpenah tgk..p la tgk..huhu..then pk la sendiri..kihkih

peaNut said...

kacang~haha..cantek la gilak ya

peaNut said...

erina~haha..lum tgk lg vdeo utk lagu tu...nk tgk la pasni..