be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, May 18, 2010

gara2 GENG BLOGGER

salam semua...
nk share ckit ngn korang...
huhu
setelah seminggu lebih aku bjinak2 dlm dunia blogger ni
baru ari ni je aku register dgn jayanya kat www.gengblogger.com
hehe
so,,jgn jeless!!
skrg aku dh jd slh seorang blogger berdaftar kat GENGBLOGGER ni...
ehehehe..
seronoknyaaaaaa...

hehehehe..
aku syok jln2 kat website gengblogger ni..
byk kwn aku leh dpt kat sana..
best best best
aku dh PING beberapa entry yg aku dh buat sepanjang mggu ni kat sana..
nnti korang tgk la sendiri k...

TAPI!!!!!!!!

oleh kerana aku terlalu leka ngn gengblogger ni..
argggghhhhhhhhhhhhh!!
kebun aku kat fb terabai!!
terlupa plak aku nk mengharvest tanaman yg aku tanam pagi td..
huhuh
siann tanaman aku
adusss...
dh rugi la!!

hurmm..tp xpa..
aku dpt join gengblogger dh cukup seronok..dpt gak cover frust tgk tanaman aku yg dh buruk tu..hehe
mcm la tanaman tu semua real kan..ahaha

tanaman kat farmville tu leh tanam lagi esok..eheheh
sapa2 yg ada main game farmville ni kat facebook
add la aku jd neighbour korang..hehe

leh la kita sama2 bkebun d alam maya!!



p/s :
sebelum ada blog sendiri ni dulu..
aku mmg gian tahap cipan main game ni...
mcm real je bcucuk tanam..hehe
tp x kua peluh..hihi

4 comments:

zulaikhaablah said...

biasa lah.. komitmen dh bertambah, kebun pon terabai..
hehehe

peaNut said...

yup..huhuhu
betul tu!!sian my farm...

Edda said...

GB BEST!. hehe.. welcome to blogging port! kehkeh

peaNut said...

hehe..tq edda(",)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers