be my Followers

klik klik klik

Tuesday, May 11, 2010

" santapan tengahari "

amacam geng2????
tgk gmba aku nih...ada bakat & peluang x nk jd model iklan SARDIN....
huhuhu
kalo pengilang sardin ni nk jd kan aku ni DUTA sardin dia org pun syok jgk kan..
dpt gak mkn sardin free...ahahahaha

sedap tul sardin nih...

kalo korang nk tau....ni la sardin kegemaran aku

brand " SMILING FISH"

...nyumnyum...
sedapppp sgt2 tau...
aku syorkan korang pegi try sardin ni...tp,pastikan korang beli yang ada tulis
'fried sardin in chilli sauce'
rugi kalo korang x try...

ni la menu santapan tengahari aku n geng2 kat ofis hari ni...
kami mls nk keluar lunch..

so,,kami beli je la nasik kat kantin ofis n makan dgn sardin kegemaranku...eheheheheheh

niat tadi nak beli nasik kosong je utk makan dgn sardin...
tetiba,,teringin plak tgk kari ayam yg dia org jual kat kantin tu..
jadi,aku pun beli gak la...buat lauk tambahan..hihi
wah!!
makan besar gak la aku tengahari ni...
tp xpa...
wlaupun makan besar..
tetap save budget..
huhuhuhu
almaklum la kan...
sekarang ekonomi x baek sgt..
kena la bjimat2..hihi
hurmmm...jgn lupa cuba sardin ni nnti tau...
kalo dh cuba bagi tau aku k...
aku nk dgr komen korang ttng sardin ni nnti....
selamat mencuba!!

6 comments:

Redbloodsnow said...

mek pun favorite sadin tok babe...yummm yummm.

peaNut said...

sardin tok tilla yg introduce ngn mek..
alu jatuh cinta mek ngn sardin tok..
nang nyaman..huhu

Erina Asmawani said...

nyamann ehh...feveret mek time study dolok..mkn ngann nasik putih. Nyamannn! mek rasa sardin tok jual di sarawak jak..mek try carik di sitok xda pun..huuu

p/s: sibuk mok klaka swak juak ;p

peaNut said...

erina org sarawak ka???

Erina Asmawani said...

xdala..mek penah study uitm smarahan dolok 4 tahun..yalah pandey klaka swak ;)

peaNut said...

oww...nang pande ktk klaka sarawak..mcm org sarawak pure jak..huhu
sbb ya kmk pk ktk org sarawak...
syabas2!!huhu~~