be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Monday, May 24, 2010

terpaksa buat pilihan...hurmmmm


hurrmmmmmm
salam semua...
haaa...terpampang banner youthsays kat atas ni..
tp,,kenapa ekkk???

hurmmm...sedihnya nk cerita kat korang...
huhu..entry kali ni nk bagi tau semua yg aku dh remove kan banner YOUTHSAYS aku yg dulunya aku letak kat sebelah kiri page aku ni...


semua ni bersebab..
nk tahu why???

aritu masa aku blogwalking kat blog cik zie ..

haaa..xpayah baca entry tu pun korang dh leh jangka apa yg cik zie ni tulis kat entry dia kan...??
tgk tajuk je dh tau...
terkesan gak la aku bila baca entry tu...
jd aku pun tpaksa la buat pilihan...
...sob sob sob...
dan akhirnya aku ikut jejak langkah cik zie utk mgugurkan banner YOUTHSAYS
sekaligus menandakan yg aku pilih Nuffnang..hurmm

hope so,,ini adalah pilihan bijak...

tp,,kepada korang2 yg masih berminat menyertai YOUTHSAYS ni...dan belum mendaftar sbg ahli...
klik jer kat sini utk mendaftar k...

x rugi gak join YOUTHSAYS ni...walaupun dh remove banner youthsays ni dr my blog..tp still leh promote campaign2 youthsays kat twitter n facebook...
so,,income still masuk....hikhik

apa lagi...join cepat k!!


p/s :
org kata,,,org tamak selalu rugi...
tp,,bila org bagi peluang dpt side income..
knapa plak nk tolak kan??
so,,2 is better than 1..
aku join both nuffnang n youthsays je la..
huhuhuhu...

3 comments:

gnesop said...

Patut la Status Glitterati Nuffnang sy dilucutkkan..

peaNut said...

haaa..apa lagi sop..cepat2 la remove kan banner tu sebelum rugi byk..hikhik

Unknown said...

tak faham la Peanut...knpa kena remove??kt blog iella ada masalah tak sbb nuffnang tak prnah naik pon..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers