be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Monday, May 31, 2010

salahkah aku???tolong beri pendapat!!

hurmmm...
salam semua readers...
wah!!
terpampang plak gmba "i love myself" kat atas ni...
nape plak ni??
huhu..
smua ni gara2 bila aku buat blogwalking kat blog2 org...
aku baca kisah2 yg dia org tulis..
aku terfikir...
knape kurang org nk g melawat blog aku ekk...??

boring sgt my blog ni eh??

actually,,aku wat blog ni utk share apa yg aku alami dlm kehidupan aku...
kdg2 aku wat jgk entry ttng pendapat aku ngn isu semasa sekarang...
pendek kata..my blog is all about me!!
sbb aku rasa..apa yg paling penting dlm kehidupan aku ialah menjadi diri aku...
aku share entry psl diri aku btujuan nk dpt  kan pendapat org..
mana la tau..
aku ni menjelikkan or org suka kat cerita2 aku...
org support blog aku or x..
semua tu aku nk tahu..
drpd pendapat2 orang tu nnti..leh la aku ubah2 apa yg patut..
positif x tujuan aku tu??hikhik..

nnti bila aku g jln2 kat blog org..
aku pun akan bagi komen/pendapat aku ttng apa yg mereka tulis..
komen ikhlas dr hati tau..huhu
xkan la kita nk wat hal sendiri je kot..
x baek mcm tu kan??
kalau cmtu baek xyah buat blog...
simpan je cerita korang bawah bantal...


hurmm,,,ok...sekarang aku nk feed back dr korang k...
pada pendapat korang...salah ke kalau kita berblogging utk share pengalaman kehidupan seharian kita ngn orang/readers???

what say u??
i'll wait 4 u all punya respon k!!


p/s :
cam emo pun ada gak entry aku kali ni kan..
huhu
sekali sekala buat luahan cmni..
lega gak rasanya...

6 comments:

Unknown said...

tak salaaaaaaah.. aku pun blog suka suki aku jugak.. hahaha.. my blog my rule, so wat la kan.. pedulikan mereka mereka itu. Takkan asyik nak tulis hal skema, suh p beli newspaper la. buku ke.. haha

tulis jer, aku datang jer baca tau tau.. sebab aku tau, ko datang lawat aku jugak kan.. hehehee.. tak sempat hari hari pun, aku gerenti jenguk... :))

peaNut said...

caya lah ann..cmni baru la geng!!!
i like u!!hikhik

kacang said...

blog pnut pun cerita sal pnut je.
hehe.

peaNut said...

haa..suka ngn komen tu..maknanya x salah la kalau berblogging pasal kisah kita kan..huhu

Erina Asmawani said...

x salah peanut, blog kitak bah..haruslah cerita pasal kehidupan kitak nak..x kanlah cerita pasal org lain..cam blog kamek..semua pasal diri kamek..kedak ediary ;) asalkan kitak happy blogging..dah puas hati..its all about urself n be urself..not others ;)

peaNut said...

ya la..kmk akan think positif jak pastok....kmk bkn apa...tkt org xpat terimak blog kmk jak bh..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers