be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Sunday, May 23, 2010

SAYA NAK TAHU


salam hujung mggu semua...
entry aku kali nk bertujuan nk bagi tau korang yg aku dh bangunkan satu lagi blog..


blog ni akan menjadi tempat d mana aku nk share info2 pasal kesihatan,pengetahuan am,perkara2 ilmiah & yang sama waktu dengannya...huhu

jemputlah bertandang ke sana nnti k...

kalo nk jenguk sekarang pun ok..
juz klik je kat sini!!


p/s :
suka2 nak menambah pengetahuan..
utk kebaikan kita bersama jgk..huhuhu

8 comments:

Hafiz Ismi said...

saya singgah nnt~

peaNut said...

mekaseh ye hafiz..

Anak Perak said...

nnt sy terjah

peaNut said...

terjah jgn x terjah..hhuhuh

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

rajinnye die buat blog banyak2..huhu

peaNut said...

huhu..suka2 je cik aida...senang ckit nk manage..ada blog tertentu utk entry tertentu...huhuhu

Sharinginfoz said...

terjah jangan tak terjah..... yang penting selalu update kan

peaNut said...

betul tu sharinginfoz..hehe..peanut akan usahakan utk sentiasa update blog2 peanut..huhu..gimme support k..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers