be my Followers

klik klik klik

Saturday, May 29, 2010

hajat tak kesampaian la...

alahaii la prince of persia!!!

hurmmm...salam semua
mlm semalam aku kempunan nk tgk cerita ni...
masa aku sampai je kat kaunter tiket tu..
tgk2 je dh terlambat lebih setengah jam

ingatkan nk tgk tayangan yg seterusnya..
tp,,kena tggu lama lagi..
aku ni bkn penyabar orgnya..
at last aku ngn my love ambik keputusan x jd tgk..
uwaaaa!!!
sedihnya...
sebelum beredar dari sana...
sempat lagi kami berdua posing ni..
konon2 nk ambik gmba berbackground kan pemandangan bandar kuching di waktu mlm...
tp,,sayangnya...haha
tgn kami x cukup panjang
so,,x menjadi la gmba yg di ambik
hikhik....

xpa..kalo x kesampaian jgk hajat aku nk tgk cerita ni..
yg penting...
aku MESTI g tgk cerita
LAGENDA BUDAK SETAN
jun nnti...yeay!!MESTI tau..
hikhik
kalau x dpt gak nnti..aku nk merajuk 10hari ngn my love..
haha..


p/s :
aku sbenanya x la minat sgt nk tgk
prince of persia ni..
si dia yg nk sgt g tgk..
sbb tu aku x kesah sgt x dpt tgk..hihi
x sabar la tggu LAGENDA BUDAK SETAN!!

8 comments:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

hehe..xpe xpe..lau tak dapat tengok..leh date2..best jugak pe tu..hehe

peaNut said...

huhuhuhu..betul cakap cik aida tu...hehe..mmg best

~Ann~ said...

dating dating jalan jalan cari makan ag bessssssssst! hehe

Anonymous said...

org mdh cta tok nang best..

Sharinginfoz said...

tak apa nanti pi tengok ya

20 Entries Sehari

stilla said...

mek dah tengik mem..best cita ya...harus ktk mbak adif tengok..huhuhu...

Erina Asmawani said...

yesss..ena pun x sabar nak tengok lagenda budak setan! hehe..pasni book awal2 peanut..senang sikit nanti..

peaNut said...

ann~dating sudah semestinya best..hikhik
sharinginfoz~nnti nk g tgk gak..mcm rugi je x tgk sbb byk org ckp best
stilla~lak mek mbak nya g tgk mem
ena~LAGENDA BUDAK SETAN..we'll wait 4 u..huhu