be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, May 19, 2010

apa komen korang ttng berat berlebihan??

salam semua...
huhuhuh..
apa korang fikir bila tgk gmba kat atas ni????
aku sedih+ geram+marah+bingung+malu bila tgk gmba tu..
tp tu la kenyataannya...
ni gmba yg aku ambik sebelum aku masuk tido mlm td...

hampir2 ke angka 70!!
argggghhhh!!
mau x tension??
hurmmmmm...

bila bgn je dr tido pg td..
sebelum mandi aku timbang lagi..
xpuas hati la konon..
nk tau x brapa berat aku bila bgn tdo pg td??


huh!!!
lega ckit..turun 500g..
tp,,masih byk berat yg pelu aku kurangkan...
gemuk la aku niiiii!!!
benci..

pastu..mcm biasa aku pegi keja...
alih2!!g bfast ngn colleague aku...
argggghhhh!!!
melahap lagiii!!
x leh control la..
nafsu mkn menjadi2...

tgk tu..
pagi2 kami dh makan nasi...

korang ada idea cmne nk kurangkan nafsu mkn x??
aku kena control mkn ni weiii..

tolong bagi cadangan yg bernas k geng2!!



aku tggu cadangan2 dr korang k...
plz support aku!!



p/s :
nk try diet x yah mkn nasik..
tp,,nnti kebulur plak....
argghhh!!
serba x kena la....

8 comments:

Ozone1505 said...

memang sedey pasal berat tu tapiiii kita still enjoyyyy, kan kan kan???!!!!

peaNut said...

ozone~xda petua nk bagi kat peanut kerr??

Anonymous said...

makan n berenti seblum kenyang
pas2 joging la petang2

peaNut said...

uhuhuhh...part jogging2 tu la lmbt ckit nk bgerak..huhuhu

Unknown said...

peanut lalinggggg.. pewitt.. jom la kawan-kawan.. hehehe.. sudi jer, asal tak sudi lak.. adeh.

Ohhh, peanut budak GB gak ke???

peaNut said...

tq ann..hehe
yup..peanut bdk GB gak..kat sana la jmpa blog ann..trs jd follower..hehe

Erina Asmawani said...

hmm..ni diet cara ena lah..minum air jus kurang manis pagi2 b4 breakfast..pastu suka makan mknan yg pedas2 gile! kalo ley cili padi tu wat ulam je..hee..mkanan pedas mmg bagus tuk bdn sbb akan tingkatkan metabolisme bdan.pastu malam takyah mkn berat2, minum susu ngan roti or biskut je..selamat mencuba :)

peaNut said...

hmm....cdgn erna leh d pertimbangkan..especially part minum jus pagi2 tu...
confirm perjalanan g "bank" akan menjadi lancar...hikhik

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers