be my Followers

klik klik klik

Wednesday, August 11, 2010

DIARI RAMADHAN 1431H ~ tergigit kuku

salam ramadhan u all...

ni entry pertama aku utk DIARI RAMADHAN 1431H ni..
huhu

nk cerita ckit...
aku ni mmg dr kecik ada satu tabiat yg x baek...
tabiat suka gigit kuku...
hehe

sampai sekarang pon tabiat tu masih gak melekat kat aku ni...
ssh tul nk buang...
entah kenapa...

pagi tadi masa on the way g kerja...
masa tu tgh tggu traffic light bertukat ke hijau...
dgn syok nya aku gigit kuku mcm selalu...
pastu aku tertoleh la kat kereta sebelah...
dia tengok aku semacam je....

aku pk la..
eyh,,nape ngn pakcik ni..
tgk aku semacam je...

then,,baru la aku ingat...
dh masuk bulan puasa la...
cepat2 aku berenti wat cmru..hehe
itu di kategorikan sbg x sengaja la kan??
huhu

pasni,,kena la aku sentiasa ingatkan diri ni yg sekarang aku tgh menjalankan ibadah puasa...
xnak berulang lagi kejadian tu..
hihii





p/s :
aku harap sgt2 leh buang tabiat buruk ni..
tp,,ssh sgt...
tp xpa,,,aku akan terus cuba buang tabiat x senonoh ni..

13 comments:

nabilah_2908 said...

tak sengaja...tkpe.. ;)

Selamat Berpuasa...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SALAM RAMADHAN

peaNut said...

nabilah ~ ehehe..xsengaja xpe kan..huuhu

PutRee SeJiNjaNg said...

hhehehe lucu ktk juak mem...lawak ada jak..senyum sorang mek baca tok..

~♥ iella ♥~ said...

tak sengaja...tak batal puasa... hehe...

Amni said...

ter xhal deng... jangan ajk sengaja.. hehe...selamat bersungkei oo....

* mEsSy * said...

ta sengaja xpe.. ngeee..

=)

Redbloodsnow said...

HAHAHAHA...KAN DAH. HAAA MULAI ARITOK, SILA STOP TABIAT YA AH ^_- WINKSSS

peaNut said...

nabilah ~ selamat berpuasa jugak utk nabilah ye...

peaNut said...

stilla ~ hahaha..kmk gk la..bila mek tkenang muka org tua ya ngga kmk bena glak..alu senyum sorang2 jak mek..huhu

peaNut said...

iella ~ yup..betul tu dear..kalau xda niat nk wat cmtu..mmg x batal puasa kan..huhu

peaNut said...

amni ~ selamat bersungkei jwk utk ktk..hehe

peaNut said...

messy ~ ngeeeeeeeeeeeeeee~~

peaNut said...

zie ~ akan di usahakan ya..hikhik