be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, August 24, 2010

KEYWORDS yg xpatut utk blog aku!!

salam u all..
puasa x hari ni???
alhamdullillah,,aku puasa..
cuma pagi tadi x sahur...
maybe agak lemah ckit bdn ni hari ni kot..
tp xpa,,akan ku gagahi jua diri ini..
ceh,,klua dh ayat bunga2..huhu

semalam aku bz la..
xsempat nk update cerita...
anyway,,ni cerita semalam...
tp,,semalam x sempat nk share..
so,,arini nk cerita ckit..

semalam kan hari payday weekly kat Nuff Nang..
apa lagi,,sibuk la aku cek sana sini kat account Nuff aku tu..
last2 aku cek la bhgn KEYWORDS...

nk tau x apa aku jumpa??
meh,,skodeng gmba kat bawah ni..
kalau x nmpk..
sila klik gmba utk tumbesaran..hehe


nmpk x??
ada org search KEYWORDS ni kat blog aku..
"SEKS AYUNI NURAINI"

eyh,,bila masa plak la aku ada tulis pasal seks kat sini kan..
hurmmm...
nk tulis nama ayuni or nuraini tu pun xda...
xtau la cmne leh ada keywords ni tersenarai lam ni..

mcm2 je la kan...
bulan puasa ni pun ada gak eyh yg nk search bnda2 cmni..
x baik tau..
pahala puasa nnti entah ke mana kalau wat cmni..
hurmmmm...

kepada sesiapa yg berkenaan..
xyah la search bnda2 cmni ye...
di hari yg baik bulan yg mulia ni..
bertaubat la ye..
huhu..




p/s :
mungkin org lain pun pernah mengalami keadaan ni kan..
aku 1st time kena..
sbb tu rasa weird yg teramat..
sbb aku xpenah pun tulis pasal bnda2 cmni lam blog aku..
hurmmmm...

12 comments:

AngahSayang2314 said...

salam ramadhan

peanut sabar ye..ko pose kan??? apa yg patut kau buat biarkan jer yg penting kita tak salah kan???

Stilla Royazrie said...

hehhe ada kah patut mem owh...sik senonoh kali jak..

wahida said...

seronok bila kite check nuffnang kan...mcm2 kluar..tapi bile org tu cari psl seks...dah melampau la tu di bulan puasa yg mulia ni....

:-: LilacMessy :-: said...

bahaya2.. jom luku diorng2 y berkenaan sesama..

=(

ardinihumaira said...

bababp orang tu. jom!

Redbloodsnow said...

wakakaka...nampak na org yg googles search yg gila sex nak ow...sabooo jak la :P

peaNut said...

angah ~ pose2..ehehe..tgh sbr la ni angah...geramm tau ngn org2 yg cmni...

peaNut said...

stilla ~ nang jak mem...bencik mek ngn org gya

peaNut said...

wahida ~ itula pasal..baru je nk seronok tengok amount lam nuff nang tu naik...tba2 jmpa bnda cmni..rasa marah plak..

peaNut said...

messy ~ jom kita g ramai2..

peaNut said...

ardini ~ jom dini..messy pun nk join sekali tu..

peaNut said...

zie ~ ya la tek yunk...pa jak la org ya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers