be my Followers

klik klik klik

Thursday, August 26, 2010

kepada yg pakar..tolong beri tunjuk ajar..

salam pagi khamis u all...
aku ari ni tergerak hati nk pikir pasal satu bnda kat Nuff Nang ni..

so,,aku nk mtk tolong kat siapa2 yg tau pasal bnda ni..
tolong jelaskan kat aku..
apa kegunaan bnda ni....??


korang msti penah jugak lihat bnda ni kat bahagian analytics account Nuff Nang korang kan??
apa bnda ni eyh???
apa kegunaan dia???
or tu utk mengukur apa??

aku blurr la...
sejak berkecimpung dlm dunia blogger ni..
xpernah tau apa bnda ni...

tolong beri pendapat ye u all..
segala feedback anda nnti amatla dihargai..
terima kasih..




p/s :
buah cempedak di luar pagar..
ambik galah tolong jolokkan..
saya budak baru belajar..
kalau salah tolong tunjukkan...

12 comments:

Amni said...

kmk sikpat tolong sebab kmk sikda nuffnang...=P

smiley said...

kalo tak silap..tuh menunjukkan bahagian iklan mane yang kiter banyak org tengok ke klik kot..

kan iklan kiter letak pada 3 part..ha tuh part die lah..

regards,
Triplesmiley & 1 Sweet Love

~♥ iella ♥~ said...

x tau gak...x da maklumat langsung psl nie..nk tau gak la..

AngahSayang2314 said...

ye la peanut angah pun tak pasti apa guna benda nie bole gak bagi tahu kongsi2 kan???

ardinihumaira said...

sebab ramai orang klik kot. hehe

* mEsSy * said...

yunk, aii pown blur2 kucing lagik niey.. huhu..

peaNut said...

amni ~ ehehehe..xpa la...hihi

peaNut said...

smiley ~ mungkin jugak tu kot...tengkiu ye sbb bagi jwpn kepada persoalan peanut ni ehehe..

peaNut said...

iella ~ rasanya peanut dh dpt jwpn..nnti peanut wat entry pasal ni ye

peaNut said...

angah ~ nnti peanut kongsikan jwpn nya k..

peaNut said...

ardini ~ berdasarkan jwpn SMILEY kat atas tu..maybe gak cmtu la dini..

peaNut said...

messy ~ hehehe...jgn la blurr2 yunk..