be my Followers

klik klik klik

Wednesday, August 4, 2010

i miss u granPa!!

salam u all..
last saturday,,aku n family balik kampung...
lepak2 n selongkar2 kat umah my auntie...
jumpa la album2 lama...

time tu jugak la my kazen keluarkan sekeping keratan akhbar..
keratan akhbar tahun 2006...
huhu
nk tau x muka sapa yg glamour masuk paper tu???


huhu..
ni la dia..
wajah arwah atuk aku...
glamour dia sampai masuk newspaper..
hikhik

time tu dia ngn kwn dia g mengundi...
tahun 2006 tu u all...
yg angkat satu jari tu la atuk aku..
yg sebelah tu kwn dia...
bak kata my kazen..
atuk aku ni la pengasas 1 Malaysia..hihi

hurmmmm...
hampir setahun dh atuk aku pergi meninggalkan kami...
sedih plak aku rasa sekarang...
i miss u my granPa....
hihi
mcm la atuk aku tu reti cakap omputeh...

mari kita sama2 sedekah kan al-fatihah utk arwah atuk aku..
semoga dia sentiasa di lindungi Allah di alam barzakh sana..
aminnnnn..
Al - Fatihah~




p/s :
atuk aku ni sporting gler tau...
rindu nk tengok ketawa dia yg tinggal satu dua je gigi tu..
huhuhu

18 comments:

Miss Izah Mohamed said...

KEDUA-DUA ATOK I PON DAH TAKDE.. HUHU

AL FATIHAH

ardinihumaira said...

al-fatihah...

semoga dia aman di sana.. amin


:)

Amni said...

ahad tok makan arwah nenek mek.. erm.. kmk jak sikda...

diraja22 said...

tahun 2006 lg 1malaysia dh ada ek..
al fatihah..
semoga rohnya ditempatkan dgn orang2 yg beriman..

Ietams said...

bila sesekali teringat,
memang sedih & rindu

* mEsSy * said...

AL-FATIHAH~!

nabilah_2908 said...

Al-fatihah buat atuk Peanut..


jom ke APA KATA HATI pulak,
RAGAM SI BLOGGER

peaNut said...

mis izah ~ yeke cik izah..hurmmm..kita sama2 sedekah kan al-fatihah utk mereka ye

peaNut said...

ardini ~ aminnn...harap2 begitu la..

peaNut said...

amni ~ mun kmk org...time2 makan hol kdk ya la peluang nk jmpa kazen mazen...mun x ya nang ssh nk jmpa...smua dh ada life masing2 bh..huhu

peaNut said...

diraja22 ~ tahun2006 belum ada lagi 1malaysia...sbb tu la kazen peanut cakap atuk peanut tu pengasas 1malaysia..hehe..main2 je tu sebenarnya...

peaNut said...

ietams ~ kadang2 sampai menitis airmata ni kalau teringatkan arwah...sedihhh

peaNut said...

messy ~ terima kasih

peaNut said...

nabilah ~ al-fatihah..terima kasih ye

fyna said...

i pon rindu atok i jugak =.=

peaNut said...

fyna ~ g la jumpa dia..

PinQib said...

kite rindu atok kitew gak..


Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Boys never grow up


I’m no good in having relationship

peaNut said...

pinqib ~ huhuhu...kalau rinduuu g la jmpa..peanut ni dh xda atok..cmne nk jmpa utk melepas rindu..huhu