be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Friday, August 20, 2010

video buat daging burger dari lembu yg hidup2..xsembelih..uwekk!!~

salam jumaat u all....
pagi ni aku ada sesuatu nk share ngn korang...
tadi masa aku blogwalking kat blog seorang blogger nih..
kat blog dia ni la..
aku terjumpa entry yg mmg menarik perhatian aku...

dia share kan satu video..
kalau nk baca entry yg aku maksudkan tu..
menurut beliau...
video ni adalah video yg menunjukkan cara2 pembuatan daging lembu d eropah..
wallahualam...

ni la video yg aku maksudkan...
sila jgn muntah bila tengok nnti ye...


wallahualam...



p/s :
agak2 korang..
betul x ni proses buat daging burger eyh??
aduuiii...
naik seram aku tengok video ni..

16 comments:

Zaidah said...

macam tu ajekan dia bunuh lembu tu pakai mesin aje

No name said...

nasib baik tak suke makan burger daging lembu.. hik hik hik...

:-: LilacMessy :-: said...

meremang aiiiihhh~!!!!

=(

Stilla Royazrie said...

eee..gelik mek ngr mem ehh...mok burger kat mcd cam ya kali nak?? uwwweeekkk....eeuuuwww..

ceksumolek's said...

yang.. actually lembu tu dah mati.. dorg wat camni sbb lembu tu de pnyakit..

peaNut said...

kak zai ~ ha ah..ngeri kan tengok..sian lembu tu..

peaNut said...

lizzie ~ xsure gak la lizzie betul x ni proses wat daging lembu..ada gak yg cakap ni proses bunuh lembu yg berpenyakit..

peaNut said...

messy ~ peanut pon sama...siann moomoo tu..

peaNut said...

stilla ~ ishhh..boh la d imagine cmya ow..

peaNut said...

aisumi ~ ye ka??hurmm..peanut pun xtau gak la..

mummysyafie said...

sik berani mek nak nangga aie..cuak jak takut itok mek lak

ardinihumaira said...

eiiiiii yuks... jangan makan huhu

Qib said...

da tgk video ni dulu.. ouk.. giler kejm


Latest entry di:
Pink belog
Kambing untuk dijual!

peaNut said...

mummysyafie ~ mun ktk rasa gya bgs xboh tgk..lak tkt ktk x lalu makan ngenag lembu ya d polah nya gya..

peaNut said...

ardini ~ kesian lembu tu kan dini..

peaNut said...

pinQib ~ kat youtube ada kan..leh tgk kat sana jugak...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers