be my Followers

klik klik klik

Tuesday, August 10, 2010

kiut sgt2 mereka ni..

salam selasa u all..
entry pagi ni..kira entry suka2 la...
hehe

sebenarnya aku nk tayang sesuatu kat korang..
bnda yg aku rasa kiut sgt2...
rasa nk memiliki..
tp,,bila pk2 balik baik n buruknya.....x jadi la plak...
almaklum la..sekarang ni aku tgh jaga budget!!huhu


ini la bnda kiut yg aku mksdkan...
ROBOT MINI FAN..
kalau tengok pada rupa...nafsu nk membeli tu mmg la membuak2..
tp,,sebelum ni pun aku penah beli mini fan cmni..
tp,,xtahan lama la...
kejap je pakai dh rosak...
ataupun aku yg kasar sgt memakai..
hurmm..
entahla....
jd,,,aku setakat cuci mata je la tgk mini fan yg kiut ni...
dh serik nk beli..
huhu



p/s :
design kat atas ni aku paling suka yg katak tu..
my favorite tau katak2 cmtu..
hehe..
tp,,kalau katak hidup geli la nk pegang..
hihi

16 comments:

ardinihumaira said...

memang kiut!;)

* mEsSy * said...

mmg kuit.. kalu ikot family, kompom sehari ja dh lingkup.. hahaha..

=))

Amni said...

raya2.. simpan duit k raya.. hehehehe...

Redbloodsnow said...

AOK OW. CUTE DA JAK ROBOT MINI FAN YA :)

~♥ iella ♥~ said...

suka gak benda cute2 nie..yg comey2.....tp slalu kena marah gn husband sbb beli brng merapu..tapi benda tue cOooomeeyy...isy..isy..

peaNut said...

ardini ~ kiut kan..geram tul nk beli satu...tp,,xleh nk membazir dh dekat2 nk raya ni..huhu

peaNut said...

messy ~ sbb tu la peanut xnak beli..takut plak umur kipas tu x panjang..huhu

peaNut said...

amni ~ yalah tek kohhh..tpksa tahan lok nyawa nk shopping bnda pelik2 kdk tok

peaNut said...

zie ~ huhu.yalah..ya gmba kmk ambik time kita pas lunch ngn wawa riya ya..

peaNut said...

iella ~ jgn la kasi tau kat hubby kalau beli..xla kena marah..hikhik

nabilah_2908 said...

mmg cute la kipas tu...berapa harga..?

jom ke APA KATA HATI pulak,
DONUTS

PinQib said...

NAPA PINK TU BABIE???

peaNut said...

nabilah ~ harga dekat nk rm10 kalau x silap....huhu..mmg kiut...

peaNut said...

pinqib ~ apa tu babe???salah post komen eyh??

PutRee SeJiNjaNg said...

hhehe kiut mem...sik juak ta 2 beli riya owh..

peaNut said...

stilla ~ aok...kiut..p mek nang mls nk beli mem...takut cepat rusak...hurmmm