be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, August 11, 2010

DIARI RAMADHAN 1431H

salam u all...
huhu...



hari ni hari pertama kita berpuasa utk ramadhan kali ni kan...
semangat je aku rasa..
walaupun perut dh mula nyanyi lagu keroncong..
ehehehe


mulai hari ni aku ingat nk keluarkan entry2 tentang apa yg aku lalui sepanjang ramadhan taun ni..
huhu
jadi,,setiap entry pasal ramadhan ni..
aku akan label kan sebagai DIARI RAMADHAN 1431H..

saja nk share2 pengalaman time puasa kat blog aku ni..
huhuhuhu
itu je la utk entry kali ni...


selamat berpuasa untuk anda semua..
semoga ramadhan kita kali ni penuh cahaya & dirahmati sentiasa...
aminnn........



p/s :
aduiiii...
kuat tul perut aku nyanyi lagu keroncong nih...
huhuhu

8 comments:

cik aiLebiu said...

hehe..mcm best tu diari ramadhan..selamat berpuasa missbean :)

AngahSayang2314 said...

salam ramadhan...
lama rasa tak kunjung blog peanut..
apa2 sabar yer menanti petang hari iniii hehehhe

peaNut said...

cik ailebiu ~ hehe..selamat posa gak utk cik ailebiu....

peaNut said...

angah ~ terima kasih masih ingat nk kunjung blog peanut...huhu...selamat bpuasa utk angah ye

Stilla Royazrie said...

happy fasting mem...=)

:-: LilacMessy :-: said...

acehceh.. diari ramadhan..

=D

peaNut said...

putree sejinjang ~ happy fasting jwk mem....

peaNut said...

messy ~ hehe...diari ramadhan la...support ok..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers