be my Followers

klik klik klik

Thursday, June 17, 2010

1st time join giveaways!!huhu

salam semua readers!!
malam ni cam biasa la..
aku wat blogwalking dr blog ke blog...

selama aku bjinak2 lam dunia berblogging ni..
hurmm,,lebih kurang sebulan lebih la..
aku xpenah lagi join mana2 contest or giveaways & yg sewaktu dgnnya...

tp kali ni..
aku tertarik hati sgt2 kat satu giveaway ni..
sgt sgt sgt menarik hati tau!!

nk tau kenapa x???
tgk bawah ni..

.
.
.
.
.



haaaaa...
msti korang tertarik jugak nk join giveaway ni kan??
adusss..
kiut miut glerr flushies ni!!
untung siapa yg dpt..

aku sgt2 la berharap aku akan dpt flushies yg kiut miut ni!!

so,,berminat nk join flushies ni jugak???


p/s :
aku nk berdoa byk2 aku yg akan dpt
flushies ni!!!
argggghhh!!!
nk sgt2 tau~~

8 comments:

noie said...

wahhh seronoknyer dier..


meh le joint contest ni plak.. "kontest Kisah Cintaku"

http://noieizan.blogspot.com/2010/06/kontest-kisah-cintaku_15.html

peaNut said...

ok2..jap lagi g terjah entry tu k..tq 4 da invite

bspotgurl said...

join ler peanut contest tu, maybe u dapat..comel kan hadiahnya

peaNut said...

harap2 peanut dpt la hadiah ni kan..hikhik..cute sgt~

Stilla said...

wobi...cute nye mem..mek mok aih..huhuhu lak nak pujuk roy carik patong ya..huhuhu

peaNut said...

cute hooo...mek suka glak2 eyh..mun ktk mok..order on9 pun dpt bh mem..

* mEsSy * said...

wah2!! seronak ehh..

^^

peaNut said...

hehehehe..seronok..jom join jwk