be my Followers

klik klik klik

Wednesday, June 30, 2010

hilangkan bosan bersama si dia!

salammm..
bosan sungguh kat opis sekarang ni...
xda keja plak nk buat...
kalau dh cmni..boring plak aku...
hurmmm..

dalam kebosanan cmni..
terpaksa la aku menghilangkan bosan aku dgn si dia...
siapa si dia yg aku maksudkan tu??

:
:
:
:
:
:
:
:
:



dia ni la...
mr.POCOYO!!
huhu

pagi2 ni TV3 bukak cerita ni..
terpaksa la layan je...
huhu
kurang ckit rasa bosan tengok gelagat mr.POCOYO n kwn2 dia ni..



cute sgt si POCOYO ni..
tp,,cerita dia pendek2 je..hhuhu

aduiii!!
apa nk buat lagi ni eyh???
ok,,,aku dh tau..
lebih baik aku wat blogwalking d pagi hari...
jom terjah blog kawan2!!!



p/s :
kalau ada kerja merungut..
sekarang dh xda kerja pon merungut..
hai la peanut..
knapa la ko ni x tau nk bersyukur..
adoyaiii..

8 comments:

Stilla said...

yah untung dapat ngr tv..kmk kat sebelah tok boring aih...=)

peaNut said...

stilla ~ hehe..xpa mem..sabar jak ktk rah sebelah ya...

bspotgurl said...

ooo, mengulat yea..hihik

peaNut said...

hehe..bspotgurl..bosan..sbb tu la layan pocoyo..hehe

* mEsSy * said...

mmg best la pocoyo.. ailyke..

=)

peaNut said...

pocoyo mmg cute..hehe..peanut suka gajah tu!!hikhik

PinQib said...

best la pocoyo.. heh.. xda sore pun mcam paham jer


Jum singgah belog Pink!

Cute tu hodoh!

peaNut said...

pinQib ~ betul tu..walaupun dia x cakap..tp mcm fhm je apa dia mksd kan..hikhik