be my Followers

klik klik klik

Wednesday, June 16, 2010

my new hair...tp,,agak xpuas hati la...

salam readers...
ahahaha..
cam lawak je muka aku lam gmba atas ni kan..

mcm ni la gaya rambut aku sekarang...
ok x ek??
aku mmg dh lama angan2 nk perm kan rambut aku ni...
tp,,bila dh buat..mcm x puas hati lak..

aku tgk cam x cantek je...
gmba kat atas ni kalau aku biar je rambut kat depan tu cmtu..
tgk bawah plak...
mcm mana rupanya kalau aku klip lan rambut depan tu...


hmm...mana satu lagi ok ek???
hurmmmm...

kalau ikut aku..
aku lebih suka rambut aku yg dulu..

cam nyesal plak buat rambut perm cmni...
dhla payah nk jaga..
arghhh!!


aku rinduuuu ngn rambut aku yg dulu ni..
tgk gmba atas ni..
better kan dr rambut sekarang...
hurmmm...


p/s :
kata org tua..
sesal dahulu pendapatan
sesal kemudian x guna...
tu la..
org bergaya,,sibuk gak nk bergaya
dh x kena ngn gaya..
nyesal plak dh..

8 comments:

Stilla said...

ok lah mem...dun wory mula2 mmg kita rasa sik selesa n cam sik kacak jak...pas ya genti ktk suka...=)

peaNut said...

huhu..yalah..hope kdk ya la mem

Ella Enchanted said...

x lmk gik nya jd besa nut.. hehe

* mEsSy * said...

22 santek!!

=)

peaNut said...

ella~yalah..hope kdk ya la...angol jwk mek jaga rmbt kdk tok aih...

peaNut said...

miss messy ~ tq2..hehe

bspotgurl said...

okay, I nampak comel je

peaNut said...

hehe..tq sbb ckp cmtu...tp,,peanut lagi suka rmbt peanut yg lama...