be my Followers

klik klik klik

Monday, June 7, 2010

" ULANGTAHUN yg keSEBULAN "

salam semua readers!!!
aku tengah hepi gler ni...
dan aku nak share keHAPPYan aku ni ngn korang semua...

hehe..kalau org lain bangga ngn blog mereka yg dh btahun2 d wujudkan..
dan follower mereka dh mencecah ratusan orang...

huhu..
aku pun nk jugak!!!!


hari ni genapla sebulan aku berada dlm dunia blogger ni..
alhamdullillah!!
walaupun baru sebulan..
tapi
aku syukur sgt2..

dulu aku mmg xtau apa2 lam bab blogging ni..
sekarang..
xsangka plak...
mcm2 maklumat aku leh dpt drpd rakan2 blogger
berfaedah jugak la kita berblogging ni kan..huhu

satu lagi!!


aku bangga jugak sbb mempunyai 44org follower yg hebat setakat sebulan aku berblogging ni!!
walaupun baru sebulan umur blog aku ni dh ramai jugak yg sokong aku dgn menjadi follower aku..
terima kasih yg teramat la aku ucapkan kat korang2
i love u all so much!!!

teruskan support aku k..
leh la kita tukar2 cerita..tukar2 pendapat
dan
berkongsi pengetahuan yg kita ada...

ok,,tu je la yg aku nk share kali ni...
rajin2 la melawat ke blog aku ni k..
aku akan lawat korang balik nnti..hikhik


p/s :
addict tul la aku dgn semua ni..
sampaikan FB aku betul2 terabai..hihi
sian......

2 comments:

Stilla said...

wah dah sebulan eh...huhuhu congrat dear...

peaNut said...

hehehe..tq2,,atas tunjuk ajar ktk jwk dolok bh...