be my Followers

klik klik klik

Wednesday, June 30, 2010

tinggal kenangan!



salam petang semua...

ooooppppppppppsssssssssssss!!
apa kes ni??
tempek2 gmba muka sedih ni..
smpai klua air mata darah lagi..
sedih bebenor la rupanya kan..hmmm

hurmmm..
actually,,mmg tgh sedih pon ni...
nk tau nape??
korang tengok sendiri kat bawah ni..

pas tengok..confirm fhm nape aku sedih..


uwaaaaaaaaaaaaaa!!

beg aku putus talinya la...
sob sob sob..

sapa baek n sayang kat aku..??
tolong hadiahkan beg baru utk aku please...
hehehe
x malu nya pompuan ni kan...


sedih aku nengok keadaan beg ni...
aku baru je beli beg ni awal taun ni...
sekrang dh tinggal kenangan je la..
aduuii..

jawabnya,,kena la aku carik beg baru..
duit duit duit...
arrgghh!!
mana nk dptkan beg yg xpayah beli guna duit???
hurmmm


oh beg!!
selamat jalan la ko..
pasni ko takkan ikut aku g mana2 lagi..
ko dudok je lam kotak harta aku kat umah tu...
mana tau lama2 aku simpan nnti ko blh bertukar jd emas plak..
ahahaha...

sapa baek angkat tangan??!!
haaaa..
yg angkat tgn tu,,,beli la satu beg utk aku ye..
hikhik..
menggedik lagi..
haha..
tu je la utk kali ni....
nk sambung nangis dulu k!!


p/s :
jgn plak nnti ada yg kasi beg plastik plak kat aku!!
xnak la!!
serius aku x nak..
kat umah aku dh berlambak beg plastik...
huhu

12 comments:

Aleeya said...

huishh cian dia...my hbag oso da jahanam uuuwaaaaaaaaa

* mEsSy * said...

alolo.. jgn sedey noh.. sabo2..

peaNut said...

aleeya ~ kesian kan...dhla ekonomi tgh gawat ni...kena plak carik beg baru..aduiii

peaNut said...

messy ~ sedih la yunk!!xda beg dh ni..uwaaaa!!!

PurplePolaris said...

beg plakstik bole?hehe

peaNut said...

purplepolaris ~ kan peanut dh cakap awl2...xnak beg plastik..uwaaaa

PinQib said...

waduh.. gamat.. ingat apa dah td.. beli le br.. hehe


Jum singgah belog Pink!

Cute tu hodoh!

peaNut said...

pinQib ~ nk beli baru tu la masalahnya...xda duit..

Miss_Yanfie (,")(",) said...

uishh...tu bukan stakat picta sedey tu...tp siap ngeri lagi neng0knya.. hihi....yanfie baru beli beg baru, s0, wat masa skrg xleh nak hadiahkan beg baru kat peanut....but it d0esn't mean i x syg u k... i always syg u c0z u'r my fren.... hihi²

peaNut said...

yanfie ~ seronoknya ada beg baru!!!jeles eyhhh~

Redbloodsnow said...

ADOHHH ADOHHH..TEDAHNYA BAH. PSSTT, HBEG TAK NK BERSARA YA. YA NYA MUTUS DIKPUN...HEHE :p

peaNut said...

zie ~ ahaha..ya la beg ya..time kmk kurang berduit tok jwk la nya nk putus...huh!!