be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, June 2, 2010

demam rindu!!

salam all..
huhu..kali ni aku sedih ckit!!
nk tau knape???

demam rindu!!

selsema aku belum pulih sepenuhnya...sejak isnin lepas..hurmmm
lemah longlai je tubuh badan ni...

tambahan pulak...masuk hari ni..
dh lebih 2 hari aku x jumpa my LOVE!!!
arghhhhh!!!

rindunyaaaaa aku kat dia!!


hhuhuhuhuhuuh..
tp xpa,,aku dh pasang niat nk kua ngedate ngn my LOVE hari ni...
nk melepas rindu..
mana tau esok leh baek terus selsema aku..hikhik
gatal betul la aku ni kan..
harap2 xda aral yg mhalang plan aku...
aminnn...... 


p/s :
demam nk menggatal!!
hihi...
x baek tul la aku ni...huh!!

2 comments:

bspotgurl said...

oh demam rindu rupenye cik peanut kita.. sabar yea babe!

peaNut said...

demam rindu a.k.a demam gatal!!huhu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers