be my Followers

klik klik klik

Tuesday, June 8, 2010

love notes~huhu

salam semua....
huhuhuhuhu..
aku nk bagi tau something ni..

sebelum ni aku ada buat entry tentang "nota cinta"..


haaaa!!
korang ada baca x??
kalau nk baca klik di sini ye...

nah,,ni la sambungan dr entry tu...

.
.
.

yeay!!!!nota cinta episod 2 dh leh tengok..
aku nk kempenkan kat korang utk tengok cerita ni..best tau

hihi..aku dah tengok episod 1 & 2!!
sekarang tggu episod yg ke 3 plak...
x sabar je aku rasa..
layan gak aku tengok cerita ni...

nnti kalau korang tengok..msti akan rasa apa yg aku rasa..
x sabar nk tau apa sambungan cerita tu..
hikhik..

ok la..
aku xnak celoteh byk2 lagi..

kalau nk tengok vdeo ni..

haaaaa..
sambil2 tu..
klik gak YOUTHSAYS aku tu k..
support the campaign...
hehe..
terima kasih!!!!


p/s :
mengada kan aku ni??huhu
suka sgt 2 in 1..
hehe

2 comments:

* mEsSy * said...

besh la nota cinta.. ailyke..

=)

peaNut said...

i pon like jugak..hehe