be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Friday, July 23, 2010

aku masih ada!!

salam jumaat to u all...
dh 2hari blog aku ni x d update...
kemana aku menghilang???
hurmmm


actually aku x ke mana2..
aku masih ada...
cuma idea,,masa dan perasaan aku agak kurang utk mendekatkan diri dgn blog aku..
aku pun xtau knapa..

tapi,,,aku tetap syukur..
sbbnya???
walaupun aku x update blog aku..
masih ada juga yg sudi menyinggah ke sini..
alhamdullillah..

insyaallah pas ni aku akan terus berblogging cam biasa k...
tggu je la terjahan2 yg akan aku buat ke blog2 korang...
hehe



p/s :
i love my blog..
n i love all my blogger frens...
so,,xmungkin la aku nk abaikan blog aku ni lama2..
hehehe..
i'm back today!!

14 comments:

Unknown said...

peanut cm bosan ja...

bspotgurl said...

babe, mane menghilang?

diraja22 said...

jemputlah..

ardinihumaira said...

kadang2 mood hilang dan tak ada idea, kan.. kagum dengan Zie.. idea sentiasa mencurah2;) dni tak mampu berblog macam beliau ;p

nabilah_2908 said...

welcome back... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BERMIMPI TENTANG ULAR

AngahSayang2314 said...

patutlah sunyi jer rupa2 ada tak ada mood yer....

Stilla Royazrie said...

semangat mem...rajin2 updated blog k..=)

peaNut said...

iella ~ bkn bosan..ketandusan idea n mood je..huhu

peaNut said...

bspotgurl ~ masih ada..cuma slow sikit..sbb perasaan x berapa nk tenang..mood xda

peaNut said...

diraja22 ~ heeeeee..winkss

peaNut said...

ardini ~ betul tu dini..peanut pon kagum gak kat dia..mcm2 je idea utk update blog dia kan..

peaNut said...

nabilah ~ tq 4 welcoming me back...hihi

peaNut said...

angah ~ hehee..sekarang dh x sunyi lagi..

peaNut said...

stilla ~ nk ngumpul semangat la tok mem..huhu..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers