be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Monday, July 26, 2010

puasa ganti~

salam u all..
cmne Monday korang setakat ni??
o.k or k.o??
harap2 ok2 je la kan...

hari ni aku n my sis puasa ganti..
sejak last week lagi kami dh plan nk buat puasa ganti..
tp,,last week adik aku kena jajah jepun plak..
hihi


this week dia dh ok..
tp,,aku plak yg tggu masa nk kena jajah..
hikss
xmalu tul aku ni cakap psl jajah menjajah ni kat sini kan..
huhuuhuhu

apa2pun...aku harap puasa aku hari ni akan sampai ke penghujungnya..
tolong doakan bendera jepun tu x dtg dulu..
kihkihkih..
aminnn...

kalau boleh aku nk puasa sampai next week..
kalau boleh la...
harap2 begitu la....
kat bawah ni aku ada tempek satu gmba yg aku ambik pagi td..
muka org puasa baru masuk ofis...
huahuahua..



hehe..
so,,kepada sesiapa yg puasa gak hari ni..
aku ucapkan selamat berpuasa..
semoga puasa kita diberkati Allah ye...



p/s :
yg x best nya kan..
ofis aku ni dh rasa cam peti sejukk...
ni yg buat mood puasa jd tension..
hurmmmm

20 comments:

Amni said...

Kitak keja cney bah?

Unknown said...

dah abis ganti posa...Nie kes peanut tak habis ganti posa la nie... hehe... bendera jepun mesti datang pnya...Orang kata bila posa berdua nie ada semangat ckit dr posa sorang2.. Sebenarnya dugaan tahan makan tue kurang..

:-: LilacMessy :-: said...

puasa jgn ta puasa.. messy pown ta ganti lagik la peanut.. huaaaaa...


psttt!! sory lama ta komen sini.. messy kne tahan wad la peanut.. sbb kurang darah.. tapy skrunk dh okei.. sume entry dh khatam.. thnx sbb slalu jengah blog messy yer.. lebiu!

=))

ardinihumaira said...

ganti jangan tak ganti kalo tak dni babap... :D

nabilah_2908 said...

org2 perempun di kala ini sedang marathon mengganti puasa..hehehe..

Selamat berpuasa juga.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DEMAM CEKODOK

MiaSaidin said...

eh, cik peanut ni polis ke?

Redbloodsnow said...

YOBI MEK YUNKKK. MEK LOM GIK GANTI² POSA. TULAH MEK TOK EH. TAUN TOK KEMALASAN LI JAK :(

ceksumolek's said...

selamat berbuka puasa sis ^__^ makan apa berbuka ni?

peaNut said...

amni ~ kmk keja as pegawai kastam..ofis mek kat pelabuhan pending sia..huhu

peaNut said...

iella ~ hehe..yup,,lum abis ganti lagi..hope sempat la habiskan..ada beberapa hari je lagi...huhu

peaNut said...

messy ~ ptt la lama x tgk messy dtg sini...siann messy..nnti jgn penat2 sgt tau..take care of urself sayang

peaNut said...

ardini ~ hehe..sedang berusaha nk mengganti la ni yunk..huhu

peaNut said...

nabilah ~ betul tu..sana sini dgr org ganti puasa skrg ni..hihi

Unknown said...

sempat ker tue Peanut..??hehe (^_^)

peaNut said...

salmia ~ bkn polis la cik salmia..peanut keje kastam..huhu

peaNut said...

zie ~ ganti gk yunk..lak x sempat lak...xlamak gk ramadhan ya

peaNut said...

aisumi ~ tq sis..hehe..xtau lagi nk berbuka dgn apa nnti..mkn je la apa yg ada kat umah tu nnti...hehehe

peaNut said...

iella ~ sempat kot...hihi

AngahSayang2314 said...

peanut selamat berpuasa moga sempat apa yg di hajati .. bendera jepon cepattttttttt

peaNut said...

angah ~ jgn la doakan bendera jepun cepatt...hehe

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers