be my Followers

klik klik klik

Friday, July 16, 2010

hasil terjahan ke balai polis...hurmm

salam u all semua...
entry kali ni adalah sambungan dr entry yg penah aku buat sebelum ni...
kira mcm EPISOD ke 4 utk cerita ni...
kalau nk baca entry2 yg sebelum ni tu..
sila klik kat bawah ni k...


kalu korang mmg pembaca setia kat blog aku ni..
xyah baca entry sebelumnya pun akan fhm apa yg aku cakap ni..

jom skodeng gmba kat bwah ni..
kalau x jelas..klik je gmba tu..
biar besar n jelas ckit gmba tu utk korang skodeng betul2...


hurmmm..
ini lah hasil drpd terjahan aku ke balai polis isnin lepas..
masa aku masih cuti aritu...

mmg sah la aku kena bayar RM300 utk saman tersebut..
x leh nk kompaun plak tu..!!
saman sbb bawak kereta melebihi had laju yg d tetapkan...
hurmmmm..

tp,,,oleh kerana aku x cukup duit sekarang..
maka,,delay dulu la payment utk saman nih..
aduuuiiii..
tension jiwa aku ni..
duit oh duit!!
dtg la bergolek kepadaku..
aku amat memerlukan mu..

nnti kan episod terakhir cerita ni nnti k...
xtau bila la..
tggu je..huhuhu



p/s :
mana nk carik extra money utk bayar saman ni eyh??
korang ada idea x??
tension siottt..hmmmmmmm

18 comments:

Beautiful Stranger said...

huhu..gerum eh..kmk sllau mbak laju2 slagi jln clear..lampu mirah pun sering di redah..adoh..takut eh..tp tkut nak cek..

ardinihumaira said...

300 boleh beli cocopie banyak.. sobbb sobbb...

AngahSayang2314 said...

tue la akhirnya...jeng..jeng... kena gak kan???

* mEsSy * said...

mahalny.. huhu..

pstt!! sory xde entry baqu kat blog, messy ta sihat.. huaaaa

Wan_hazel said...

hahahha,,tedah ktk...xpa saman ktk gik murah dari saman kmk..kmk pun saman da duak ..lampu break ktga xda and xpakey tli pggang keledar..rm6++ kenak...nangis mayar..huhu

peaNut said...

beautiful stranger ~ cek k sms jak nun...ne tauk ada jwk..lak jd kes kmk lak..xda terimak surat saman tba2 trimak surat peringatan tok..hurmmm...

peaNut said...

ardini ~ leh wat support beli hp baru gak tu dini...uwaaaaa!!

peaNut said...

angah ~ adehhhh...tension dh ni angah..pk mana nk carik duit extra nk wat bayar saman nih..

peaNut said...

messy ~ alololo..siannn..get well soon ya dear!!

peaNut said...

wan hazel ~ yohhhhhh!!!mahal na jwk tek...kmk pun tgh penin palak tok..pk cne nk carik duit nk bayar saman tok

Faiz said...

episod akhir..bertajuk..aku dah bayar duit saman..haha..btol x..

p/s: thanks komen kat blog..=) setiap komen anda amat dihargai...
***Hit My Latest Update Here***

Sharinginfoz said...

bosankan kena bayar nanti bawa hati2 ya

peaNut said...

faiz ~ ehehehehe...maybe cmtu la kot..hihi..tp entah bila..

peaNut said...

sharininfoz ~ yup..mmg bosan...plus tension gak..huhu

PinQib said...

wau.. hehe..

apa jadahnyer.. sedap wohh.. menda alah tuh.. da lama x makan.... ayik fasr fud jer

Stilla said...

ola tedah ktk mem...roy madah kinek tok nak sik pat di discount koh...

peaNut said...

pinQib ~ ermmm..salah window la pinQib komen ni..

peaNut said...

stilla ~ aduhhh..xpat discount ka???mati la kmk tok..dh la nk raya tok...