be my Followers

klik klik klik

Monday, July 19, 2010

i hate monday!!

salam semua...
selamat hari isnin...
isnin = monday
so,,nk cakap kat sini yg aku xsuka hari isnin kat ofis aku ni....
arghhhhh!!~


bz yg teramat..byk keja nk buat...
xdpt nk blogwalking dgn aman kat blog kwn2...
terpaksa buat auto publish entry..
hurmm..
bosan sungguh mcm ni...
aku x sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

kalau la monday leh jd cam sunday...
alangkah bagusnyaaaa...
huhuhu

so,,kepada korang semua..
sori kalau aku x sempat nk jengah blog korang..
insyaallah..
kalau dh x bz...
aku akan terjah kat blog2 korang ok...
huhu

selamat sambung kerja semua!!!



p/s :
tension banget aku ni..
kerja byk..
mood malas plak sdg menguasai diri..
ya allah..
tolong aku buang rasa malas ni...

8 comments:

ardinihumaira said...

selamat bekerja! hehe... hepi2 tau

Hazman said...

biasa la kan... MONDAY BLUES... tapi kalau buat auto publish entry sememangnya langkah yang bijak...

peaNut said...

ardini ~ tq dini..ada gak org nk bagi semangat kat peanut time2 ni kan..huhu

peaNut said...

hazman ~ hihi...tu la..nnti nk wat byk2 entry auto publish..senang ckit..hehe

* mEsSy * said...

happy monday.. ta mao mls2 kei..

=P

peaNut said...

messy ~ hehe..hari isnin mmg cmni..rasa malas mmg xdpt d elak..kihkih

Stilla said...

hheheh...mek sik keja marek..relak kat umah...=)

peaNut said...

stilla ~ hehe..yalah tek mem..siann ktk..terdemam2 jak..huhu