be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, July 6, 2010

oh Paul!!kenapa kau pilih dia??


salam u all...
x terasa kan..bahang bola sepak piala dunia 2010 dh pon hampir ke klimaks nya...
dan dlm keghairahan aku menyaksikan team kegemaran aku, GERMANY, dh melangkah ke separuh akhir dgn gagahnya setelah menewaskan argentina pada peringkat suku akhir...
tba2 aku rasa terpempan dgn berita yg aku dgr semasa on the way nk g kerja pagi tadi...
Paul,,, si sotong kurita telah meramalkan yg SEPANYOL yg akan memenangi perlawanan peringkat separuh akhir antara sepanyol & germany esok...

adoyaiiiii!!!
kenapa la dia pilih sepanyol???
aku sgt2 la mengharapkan yg germany yg akan mara ke final...
hurmmm...

berdasarkan ramalan2 si Paul ni utk perlawanan2 yg melibatkan negara germany..
semuanya tepat...




ni antara gmba2 yg aku cedok dr koleksi mr.google..

aku sgt2 la berharap..
ramalan paul utk kali ni adalah salah...
GERMANY bakal juara piala dunia 2010!!!
sgt2 berharap ini akan menjadi kenyataan..
huhu



p/s :
aku ni mmg agak gila bola ckit...
tp,,xpernah try main..
main futsal tu ada la..
kalau aku main bola kat atas padang mcm dia org ni,..
aku rasa...
x sampai 10minit aku dh pengsan..
PADANG TERLALU BESAR!!
huhu

13 comments:

Anonymous said...

fake!!!
kalo tak silap nie ramalan masa lawan serbia
diorang edit flag spain tue...

sarah shafie said...

tk tau lgsung mngenai bola..huhu

peaNut said...

sir marcello ~ hope sgt2 ramalan dia ni salah kan..nk germany menang!!!

Yaya said...

ala taknak german..nak oranje jadik juara WC 2010 hahhahah peanut jgn maraaaaaaaaaa :p

peaNut said...

sarah ~ peanut mmg suka bab bola2 ni..hehe..demam bola kejap je..x lama lagi dh habis..huhu

Erina Asmawani said...

hope paul the octopus silap sbb pemenang nya ialah ORANJE! hahaha..peanut..iboh manas k. Mek penyokong setia NED ;))

peaNut said...

aleeya ~ jgn la cmtu..peanut nk german menang..uwaaa!!

peaNut said...

erina ~ hope german bertemu belanda kat final lak...klak kita jd musuh sekejap..hikhik
ktk sokong belanda..kmk german..huhu

:-: LilacMessy :-: said...

same ark.. messy ta smpai 5minit game tros tergolek pengsan.. hoho..

=P

peaNut said...

messy ~ kita sama kan..huhu..penat tau berlari atas padang yg luas tu..huhu

peaNut said...

try code

oh Paul!!kenapa kau pilih dia??

ardinihumaira said...

dni tak tahu pape tenteng bole tau dear.. hehe... tau tengok orang cakap hal sotong je ;p

peaNut said...

ardini ~ sotong tu mmg lebih glamour dr pemain2 bola tu..hebat tul la dia tu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers