be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Thursday, July 15, 2010

mY besties ever!!

salam semua...

kan kat entry tu aku ada cakap ada surprise telah berlaku..
huhuhu
guess what??????
aku jumpa org2 yg mmg aku rindu sgt2 selama ni...
korang tau x sapa?????

oh!!they are my lovely besties ever....

from the left : me , atiQa , iZNi , DyeaNNa , kYe & aNN..

mmg sungguh x d sangka yg kami akan bjumpa kat tmpt aku , stilla & zie had our lunch on that day!!
gembira yg teramat aku bila dpt bjumpa ngn dia org ni..
walaupun hanya sebahagian dr kami je yg dpt jmpa aritu..
aku dh syukur sgt2..
coz,,bkn senang kami ni nk bjmpa...
sbb masing2 bz ngn komitmen masing2..

aku harap satu hari nnti kami semua akan leh gathering with all our members..
wat party or whatever yg fun and happenning..
msti best!!

kepada members my girls yg laen tu..
aku harap sgt2 dpt jmpa korang...
hope tuhan akan temukan kita nnti ye...
aminnnn!!



love u all so much gurlsss!!!
friends forever ya!!!!!~




p/s :
dia org ni mmg a very2 good fren..
xmau kehilangan kwn2 mcm dia org ni...
aku bsyukur dpt kwn2 yg mcm dia org ni..
alhamdullillah..

12 comments:

Vivian said...

best hoh jumpa kwn lamk..tp mek sik best jumpa kwn lamak majoriti ya..sesetengah kawan jak suk mok jumpa..yer...

ardinihumaira said...

dni pun rindu kawan2 rapat... tapi busy masing2 ada hal. huhu

Erina Asmawani said...

weee..bestnye dpat jumpe member2 kan peanut..hopefully yall nye friendship will remain forever .aminn :)

:-: LilacMessy :-: said...

bestkn dpt jmpa kwn2 lama..

Stilla Royazrie said...

hheheh...best mem owh mun jumpa kawan lamak...member ktk banyak da jak..mun kmk sekor 2 ekor jak..heheheh

peaNut said...

beautiful stranger ~ best..lamak dh x jmpa cdak nya bh...rindu glak2 mek ngn cdak tok...

peaNut said...

ardini ~ tu la pasal dini..aritu kami jmpa pon x d sengaja kan...kalau nk wat date ngn dia org..lum tentu lg leh jmpa..huhu

peaNut said...

erina ~ nang best ena...huhu..kmk pun harap cmya jwk la...luv all of them so much..huhu

peaNut said...

messy ~ mmg seronok banget yunk!!hihi~

peaNut said...

stilla ~ hehe...kedong gk ada kwn ingat ngn kita mem...luv them much jak la..hihi

Qib said...

da lmo kot x jumpa besties./. miss them too..

Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Salah bontot ke selipar?

peaNut said...

pinQib ~ wat la date ngn dia org..msti best kalau jmpa balik setelah lama x jmpa..hihi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers