be my Followers

klik klik klik

Tuesday, July 27, 2010

cissss...kau rosakkan niat baik aku je la!!

salam 2 all readers..
hurmm
entry sedihh ni u all...
betul2 xsangka secepat ni bnda ni akan berlaku..
aghhhhh!!


sob sob sob...
hari ni adalah hari kedua aku buat puasa ganti...
semalam kan aku ada wat entry pasal puasa ganti ni...
aku ingat kan nk puasa sepanjang mggu ni...

TAPI..
hurmmm...keadaan x mengizinkan laa....
frust betul aku...
nape la bendera jepun ni nk serang aku time ni jugakkk??
ishhhh



wahai bendera jepun..
kerana kau la aku xleh nk teruskan niat baik aku...
tp,,apa boleh buat..
dh lumrah pompuan..
nnti kalau dia x dtg plak..masalah lain jd nya...
adoyaiiii!!!

kepada yg berpuasa hari ni dan hari seterusnya nnti..
aku ucapkan selamat berpuasa..
semoga puasa anda d berkati Allah..
aminnn

p/s :
harap2 cpt la habis..
leh la smbg puasa lagi next week..
huhu

12 comments:

Miss Izah Mohamed said...

erkk...sbb tu kene ganti awal2.. tkt cmni la jadinye.. ehehe

A-Y-I-E said...

hahahhaha... bendera jepun la pulak...

ardinihumaira said...

dni pun ngan bendera merah ni ;p

nabilah_2908 said...

la..kesian dia...hutang puasa tinggal berapa hari lagi..?

kira2 seminggu jer lagi tinggal...masih lg smpt mengnti puasa rasanya..jgn sedih2 yupp ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MASA ITU EMAS

* mEsSy * said...

smpat kowt lagik nak puasa b4 ramadha.. insyaallah..

=)

peaNut said...

mis izah ~ hehe..awal2 dulu x ingat..ni la jadinya kalau suka buat keja last2 minit...padan muka peanut..hikhik

peaNut said...

ayie ~ hehe..sian kan..

peaNut said...

ardini ~ ehehehe..sama la kita kan..huhu

peaNut said...

nabilah ~hope mggu dpn sempat ganti habis...

peaNut said...

messy ~ harap2 sempat la yunk!!huhu

PutRee SeJiNjaNg said...

hhhhehe...potong dah jak mem owh...dah semngat dah nak ganti puasa..=)

peaNut said...

stilla ~ yalah tek mem..jgn ndak jak mem posa sehari jak riya..haha