be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Sunday, July 25, 2010

temankan ibu & anak g shopping..best jugakk tau!!

salam korang semua...
cmne weekend korang??
cukup enjoy??

huhuhuhuhu..
aku cukup enjoy this weekend..
semalam aku g temankan adik aku g shopping barangan bayi..
utk anak kedua nya yg bakal lahir insyaallah bulan september nnti...



anak sulung dia pon ikut jugak...
aduiii..
nakal tul budak tu d bawak jln2...
biasala kan...budak2 mmg cmtu..
hihii

seronok tgk baju2 baby..
kiut2 semuanya...
rasa mcm x sabar plak nk ada baby sendiri...
hihi
baju baby pompuan byk yg kiut miut semuanya...
pinky..hehe

jom tengok ckit beberapa aksi anak buah aku yg nakal time kami shopping2 semalam...
layannnnn...





kepenatan dia masa jln2 semalam...
hihihi...
maybe dia boring gak kot sbb mak dia terlalu lama memilih..

baby kedua adik aku nnti xtau lagi baby girl or baby boy..
time scan aritu doktor ckp x leh nk nmpk..
hihihi
baby tu nk kasi surprise kat mak dia...

tp,,adik aku cakap..
xkisah la lelaki or perempuan..
yg penting selamat & sihat...
itulah yg sebaiknya kan..
huhu

ok la..
tu je story yg aku nk share utk kali ni..
entry ni aku akhiri dgn gmba ibu & anak ni..
hihiih





p/s :
xsabar eyh aku nk ada anak sendiri..
hehe
tp,,lum da seru lagi nk kawen..
kihkihkih

10 comments:

Nur -al- Ain said...

perghhh.. best nye dpt baring kt baju2 tu... best nye jd budak ;)

ardinihumaira said...

nanti bawak dni pegi shopim lak tau ;)

Stilla Royazrie said...

kiut na juak si kecik ya mem...geram mek ngr...hhehhehe...kejawak li juak..

Amni said...

Adik kitak dah ada anak? Serius? Adik kmk sama juak. Bakal actually.. ujong bulan 10 tok... Waaa... Jeles2!

peaNut said...

ain ~ itula kan..peanut pon jeles gak tgk dia wat cmtu..kihkih..org sekeliling pon x peduli kalau budak2 wat cmni kan..kalau kita yg buat..terjegil mata salesgirl tu nnti..ahaha

peaNut said...

ardini ~ hehe..kalau kta dekat apa salhnya kalau nk bawak dini shopping..tp,,blanja sendiri ye..hihi

peaNut said...

tilla ~ berolah nya mem...d ngkah atas ya alu gurin nya tekk..kepak..

peaNut said...

amni ~ hehe..aok..adik kmk dh ada anak..nk masuk 2 dh anaknya..nya pas spm riya alu terus kawen bh..huhu

:-: LilacMessy :-: said...

chumel la budak tuh.. tingat la kat anak menakan member messy.. cm dier gak gelagat..

=)

peaNut said...

messy ~ kiut kan..hehe...mcm nk balik jd budak lagi la...nnti smua org cakap kiut..kihkih

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers