be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Thursday, July 8, 2010

cerita di sambung....sakit di hati semakin membuak~buak!!

salam tengahari plak u all...
haaaa...
dh baca x entry yg aku buat pagi td???
ingat lagi x??
kalau x ingat..scroll je bwh ckit..
kalau x nak...sila klik sini !!

hurmmm...
ok,,aku sambung cerita..
kenapa aku bad mood gila semalam????

korang tengok la gmba2 kat bawah ni...
biar gmba2 ni je la yg cerita kat korang apa yg terjadi kat aku semalam..
benci betul la!!!



bnda alah ni la yg dtg kat rumah aku semalam...
sepucuk surat "CINTA" untuk MR.BLACK !!

kandungannya???
tengok nih..


kalau x nmpk sgt..
sila klik gmba utk saiz yg lebih memudahkan anda membacanya..



yg buat aku angin tahap gaban..
aku xpernah pon dpt surat saman..
sekalipun x pernah...
tba2,,leh ada plak surat peringatan suruh aku bayar saman!!
pelik bin ajaib sungguh kan..

aku xpuas hati..
aku try check kat www.myeg.com.my
tp,,x berjaya plak aku nk check..
aku try plak guna sms..

sms pdrm jarak no. ic dan hantar ke 37773

wah!!siap aku promote lagi cara nk check saman guna sms nih...
pastu aku terima la sms...


menurut sms tu..


mmg aku ada kena saman...
saman tu bertarikh 09/09/2009..
last year punya saman la babe!!
korang tengok surat ni..
JULAI 2010!!!
nape lmbt sgt inform aku????


tp,,aku rasa selama ni aku xpernah pun terima apa2 maklumat yg aku kena saman..
dh lebih setengah tahun berlalu..
baru dia org ni nk inform yg aku ni x bayar saman...
perggghhhh!!!

agak menghina aku la dia org ni..
kalau aku mmg dh tahu dr awal yg aku kena saman ni..
awal2 lagi aku dh settle kan..
masalahnya kat sini..aku x pernah d beritahu pon!!!
ishhhhh!!!
geram tul aku tau x...

satu lagi yg aku pelik...
selalunya org cakap..
kalau kita belum bayar saman..
ada masalah kalau nk renew road tax..
tp,,februari lepas..
aku renew road tax aku boleh aje..
xda masalah pon...

makin aku tension...hurmm
terpaksa la aku g kat balai polis cawangan trafik nnti..
utk dpt kan penjelasan..
nape leh jd cmtu...

nnti aku cerita kat korang apa yg pakcik2 polis tu bagi tau aku k..
argghhhh!!!
aku sgt tertekan...

korang tggu la episod seterusnya cerita aku ni ye...
aku nk g terjah balai dulu..


p/s :
RM300 saman tu babe!!!
mana aku x tension!!
dh kering ni siotttt...
arggghhh!!!~

18 comments:

nabilah_2908 said...

huhu...sabar..sabar...sy yg baca ni pun rasa tertekan..

erm...mcm mn nk cek saman melalui sms..risau lak..

nk sms apa..? no kereta kita ya..?

jom ke APA KATA HATI pulak,
READ MORE

ardinihumaira said...

surat cinta ye.. hehe

peaNut said...

nabilah ~ kalau nk cek saman guna sms pdrm jarak no.ic then send ke 37773..nnti dia org akan rply..

peaNut said...

ardini ~ ha ah...surat cinta paling keramat..hhuhu

Vivian said...

yah..biar benar..kmk alu bz2 mok cek juak..ney tauk tiba2 ada.hehe

peaNut said...

beautiful stranger ~ huhu..cek jgn x cek..lak jd cam kmk lak...xtauk drk tok kenak saman duhal...tba2 jak surat peringatan alu dtg ke rumah

Redbloodsnow said...

otedah nya. brapa kenak ya yunk. sabooo saboo:)

Yana@Nana said...

alamak dapat surat saman pulak.. tak pe sabar yer Peanut..

bab saman2 ni Tunang yana tau lah n ni mmg Sebahagian dari kerja dia..
kena SAMAN apa TU peanut

No name said...

wo wo bahaya btul.. nsib surat peringatan, kalu datang waran lg tension.. x thu apa langsung..

peaNut said...

zie ~ kmk kenak rm300..tp ya lom polah rayuan gk..mek sa gk dpt mun nk d turunkan gk nk ow..huhhu

peaNut said...

yana ~ kena saman speed trapped!!huahuahua...tp,,peanut betul2 xpenah tau yg peanut kena saman..tau2 sekarang dh surat peringatan plak yg sampai..adoyaii!!~

peaNut said...

lizzie ~ itulah pasal...tension kepala ni d buatnya..hurmmm

Qib said...

takut= nyew.. jeje.. xpa.. cepat setelkan cepat333

peaNut said...

pinQib ~ peanut plan next week je la nk p settle kan..huhu

Qib said...

tahniah yer sebb da dapat wat tu,, he.. apa3 g tnye lar.. malas kot nak wat tutorial// tak tahu bnyk pun.. selagi mampu.. boleh lah tulun.. OK>.

Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Nak Tanya ni !

peaNut said...

pinQib ~ ok dear!!tunjuk ajar ku sifu!!hehe~

Unknown said...

hu~..sian akk...sabo2..hu3

peaNut said...

anwar ~ tu la..akak mmg tgh wat sabo2 je ni..hehe

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers