be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, July 27, 2010

sesi berbuka puasa dgn nasik Love!!

salam petang u all...
hehe..
dh baca entry aku sebelum ni??
entry pasal puasa setengah jalan aku ari ni..
huhu

so,,lunch time tadi aku pun berbuka puasa la...
hihi
kami lunch kat Tun Jugah Food Gallery..
lunch time ari ni disertai ngn member yg jarang klua lunch ngn kami...
nama dia nora..



nora ni satu batch ngn stilla..
stilla tu xyah la aku nk kenalkan lagi kan..
kalau korang mmg slalu baca blog aku..
muka dia mmg glamor kat blog aku ni..
huhu
geng sekerja aku laaa....

hehe..
dia org berdua order mee goreng..
diet la tu..huh!!

aku plak..
xda nk diet2 nya..
perut laparrrrrr..
aku order nasik...nasik love!!


sedappppp!!!
kuah yg d letak atas ayam goreng tu sedapp banget weii...
rasa nk lagi je bila dh mkn nasik love ni..
minuman plak aku order air zapple..
lama dh x minum air ni..
tba2 ari ni cam teringin plak..



selain dr menu2 yg dh aku sebutkan tu..
si stilla ni plak ada buat side order..
sotong goreng tepung...
nyum nyum!!



mmg berselera aku lunch tadi..
sbb leh d kira sesi berbuka puasa la utk aku kan..
hihi



hurmmmm..
esok nk lunch kat mana plak eyh??
hehe
kalau part makan ni..mmg aku suka..
hahahahahah

ooooopppppppppssss..
kepada sesiapa yg tgh puasa tu..
maaf la kalau entry ni buat anda terliur..
hehehe
selamat meneruskan puasa..



p/s :
kenyang tul aku mkn td..
alhamdullillah..
hehe
berbaloi mkn kat situ..
sedapppppppp!!

16 comments:

:-: LilacMessy :-: said...

messy je lom lunch lagik.. xde feel nak mkn lagik.. hoho.. sedap la tengok nasik love tuh!!

=)

velasrizal said...

sumanya sedap2 je..

FDI Malaysia Catatkan Penurunan ?

ardinihumaira said...

ngeeehhhehe dni tak posa ;p

Nina Aman said...

peanut!!i really miss mee kolok sarawak!! nyaman gilak!! hehe (=

HairiAks said...

Sedapnya makan... nak sikit boleh.. 1st time dgr nasi love.. rasa apa tu?

peaNut said...

messy ~ mkn la messy..nnti sakit lagi...huhu..xmkn byk mkn ckit pon jd la ye..

peaNut said...

velasrizal ~ mmg sedapp pun...try la nnti kalau ada dtg sarawak k..

peaNut said...

ardini ~ hehe..xpe..nnti kalau dini puasa...peanut nk wat dini terliur ngn entry mknn yg sedap2...huhu

peaNut said...

nina aman ~ jom la dtg sarawak lagi...leh peanut belanja mkn mee kolok....huhu

peaNut said...

hairi ~ hehe..rasa nya penuh kasih sayang...hahahahaha...biasa je nasik love ni..cuma bentuk nasik tu je yg special ckit...bentuk love..

AngahSayang2314 said...

tapi peanut lagi sedap & berselera kalau kita tak kuar duit hehehe

Stilla Royazrie said...

hhehhe...berbuka puasa di lunch hour..tedah ktk mem...=)

Najwa H. said...

Nasib bait dah makan butter chicken rice tek, so sik terliur dah. yey! :p

peaNut said...

angah ~ makan free sudah semestinya sedappp..huhu

peaNut said...

stilla ~ ya la mem...xbest lu jak..p nang nymn nasik ya mem..

peaNut said...

wawa ~ butter chicken ktk ya kira adik beradik la ngn nasik love kmk ya..huhu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers