be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Friday, July 9, 2010

yeay!!aku GUMbira..hikhik

salam petang all...
ni adalah entry auto publish..hehe
saja je..
nk cakap yg aku GUMbiraaaaaaaaaaaaaa!!




gembira mcm pisang ni..
hehe..
kalau boleh nk menari cam pisang ni gak la..
ahahahahahaha

ok2..xnak pjg2 kan cerita..
aku gembira sgt sbb..
hari ni last day keja sebelum aku bercuti panjang!!!
hehe
sabtu,ahad,isnin,selasa & rabu aku cuti..
khamis depan baru la aku mula keja balik...
seronok tau..
leh bgn lewat ckit..

yaaaahhhhhhooooooooooo!!!!!!!


aku bercuti sbb nk settle kan apa yg ptt...
aku nk buat mcm2...
hehe..

tp,,walauapapun..
insyaallah..
aku akan tetap update my blog everyday!!
huhu

korang jgn x jenguk blog aku plak nnti k..
aku cuti dr bekerja..
tp,,still berblogging x kira masa..
kihkihkih...


p/s :
eyh..salah la..
aku lupa..
ahad nnti ada acara sukaneka anjuran cawangan pelabuhan
kat perumahan kastam demak..
hurmmm
terganggu plak satu hari cuti aku...
huh!!~

10 comments:

Unknown said...

hepi ho ho ho liday......

ardinihumaira said...

selamat bercuti! jangn lupa update, nanti dni datang ngomen2 ehehe

:-: LilacMessy :-: said...

nak coti gak.. mish2 la cm gini.. huaaaaa

Yana@Nana said...

wah seronok yer bercuti..
selamat bercuti yer

Yana@Nana said...

wah sonok yer cuti.. hehe

selamat bercti yer

Yana@Nana said...

wah sonok yer cuti.. hehe

selamat bercti yer

peaNut said...

syazwan ~ hepi holiday gak kat syazwan..huhuhu

peaNut said...

ardini ~ kalau ada masa terluang mmg kompom peanut update..hhuhu..nk mencontohi dni..blog sentiasa updated..hebat!!~

peaNut said...

messy ~ jom cuti!!hehehe..leh bgn lewat babe!!~

peaNut said...

yana ~ tq yana..selamat bercuti utk yana gak..hikhik

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers