be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, July 6, 2010

sesi tayang menayang yg seterusnya...

salam semua..
sekali lagi kita ke sesi tayang award..
hehe..

kali ni aku nk tayang award yg aku terima dr cik Puan Kina
huhuhuh...
thanks so much ye sbb kasi award kat blog peanut yg x seberapa ni..
sgt2 terharu dh ni...

ni dia award yg aku dpt tu..


" THE BESTEST BLOG AWARD"



wahhhh!!!
best ye blog ni??
kalau ye..alhamdullillah..
huhu

so,,seperti biasa..
kita ke sesi jawab soalan plak..
tp award kali ni x dtg ngn soalan..
ia dtg dgn ayat2 yg leh di kira sbg arahan gak la..
jom tengok apa ayat2 cinta tu..hehe



-->> Anda mesti memuji Pemberi Award <<--

huhu..msti kena puji eyh??ok la..aku puji la...ikhlas ni ye cik Puan Kina...awak baek sgt2 coz kasi award ni kat blog ni...hehe..terima kaseh ye...cukup x pujian tu???huahuahua


-->> Sila Beri Award Ni Kepada 10 Yang Lain <<--

banyak nya 10org kan...
hurmmm,,aku nk kasi kat sapa eyh???
aku kasi kat 8 yg terpilih je la eyh..
kita tengok sapa yg kena!!!!

:
:
:
:



-->> Anda mesti bagi tahu 10 Bloggers tadi <<--

orait!!no problema..itu sudah semestinya..huhu


-->> Bagaimana anda boleh digelar blogger yang best <<--

hurmmm....xleh jwb la soalan ni....susah sgt..lebih susah dr soalan SPM...hhuhu..
aku just try yg terbaek utk jd best blogger...yg menilai..cuma readers2 sekalian...huhu..


sekian saja sesi tayang award utk kali ni..
kepada yg dh disenarai sebagai penerima award..
sila claim award anda cepat ye!!
huhu




p/s :
aku suka sesi tayang award ni...
hehe..
rasa d hargai gak bila ada org kasi award kat kita..
huhu

12 comments:

Miss Izah Mohamed said...

tenkiu dear..
i dtg ambik ni.. ngee~

nabilah_2908 said...

thnks cik peanut... (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KISAH DD & DUITNYA

AngahSayang2314 said...

i follow uuu

peaNut said...

mis izah ~ u're welcome dear....amik jgn x amik ye

peaNut said...

nabilah ~ sama2 dear..nnti peanut melawat ke sana k..

peaNut said...

angah sayang ~ tq coz follow peanut

Yaya said...

YEAYYY2 DAPAT AWARDDDDDDDDDD, TQ PEANUT..I LEBIU U, MMUUAHHHHHHHHHHH!!

peaNut said...

aleeya ~ hehe...amik jgn x amik award tu ye..

:-: LilacMessy :-: said...

bestnya dpt award..

=)

peaNut said...

messy ~ mmg best..terasa d hargai je bila ada org kasi award kat kita..huhu

ardinihumaira said...

tahniah dapat award tau! ;)

peaNut said...

ardini ~ tengkiu dear..hehe

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers