be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Monday, July 26, 2010

buffered earning lagi..yahooooo!!!

salam semua...
wah,,kita dh d mggu baru lagi kan..
cepat tul masa berlalu..
hehe

aku semangat ni u all..
mana x nya...
pagi2 cek my Nuff Nang account..
hari isnin kan ibarat hari payday kalau bagi blogger cam kita ni...
hehe
tgk gmba kat bawah ni...


selain dr bertambahnya amount kat campaign earnings..
nmpknya..blog aku dpt satu lagi buffered earning baru...huhuhu
i like baby!!~

bahagianya hidupppp..
aku mtk2 la..
esok lusa..ada lain iklan lain yg sangkut kasi buffered earning kat blog aku ni lagi...
hikhik


buffered earning kali ni dtgnya dari IBM Innovate 2010 LB..
terima kasih la coz sudi kasi buffered earning ni kat aku lagi ye...
hehe
jgn marah korang..
aku mmg suka show off..hehe

nnti kalau ada buffered earning lagi aku show lagi eyh..
hikhik
korang plak jgn la jemu2 utk tolong klik pada iklan2 yg muncul kat blog aku ni k..
jasa korang mmg amat aku hargai..
huhu

terima kasih semua...



p/s :
alhamdullillah..
murah ckit rezeki..
hehe
cam tau2 je aku ni slalu kesempitan..
hikkssss

13 comments:

Weeda said...

bestnya...weeda x penah lg dpt buffered earning

Stilla Royazrie said...

wah...bagus2..hhehe...yeayyy..masyuk mem..=)

Zaidah said...

akak tak pernah dapat lagi..huhuhu

peaNut said...

weeda ~ rezeki,..peanut pun xsangka leh dpt..huhu

peaNut said...

stilla ~ ya la tek mem..suk mek ngga

peaNut said...

kak zai ~ tp,,blog akak cam byk readers je..xkan x penah dpt kot??hurmm

:-: LilacMessy :-: said...

gud2!! keep it up..

=)

MiaSaidin said...

la.. npe blur kan amount tu.. hehehe
nk tgk

peaNut said...

messy ~ semangat tgk buffered earning ni yunk..huhu

peaNut said...

salmia ~ hehe..malu la nk tunjuk..kihkih

AngahSayang2314 said...

peanut itu namanya rezekiii

peaNut said...

angah ~ itu la angah...alhamdullillah...

peaNut said...
This comment has been removed by the author.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers